Merk | TOYOTA |
Type | PROACE |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 21-06-2016 |
Nieuwprijs | € 37.876 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 85 kW / 116 PK |
0-100km/h | 13,4 seconden |
Topsnelheid | 160 km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 14-04-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 85 kW / 116 PK |
Koppel | 300 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560cc |
Verbruik stad | 5.5 l/100km (1:18.2km) |
Verbruik snelweg | 4.9 l/100km (1:20.4km) |
Verbruik gecombineerd | 5.1 l/100km (1:19.6km) |
CO2 uitstoot | 133 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken XJ-526-S | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 14-04-2024 |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Productiedatum | 21-06-2016 |
Motorcode | CPTA (TSI) |
Kleur | L8 (BLACK: phantom black pearl effect) |
Kleur dak | L8 (BLACK: phantom black pearl effect) |
S249A | Multifunctionele bediening stuurwiel (MULTIFUNKTION FUER LENKRAD) |
S255A | Lederen sportstuur (SPORT-LEDERLENKRAD) |
S258A | Banden met runflat eigenschappen (BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN) |
S322A | Comfort access (KOMFORTZUGANG) |
S402A | Panoramadak met schuif/kantel functie (PANORAMA GLASDACH) |
S688A | Harman/Kardon surround sound system (HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM) |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken XJ-526-S | Ja |
Omschrijving De bevestigingsmoeren van de airbagmodule en drie massapunten kunnen onvoldoende zijn vastgezet. Dit kan invloed hebben op de werking van het airbagsysteem en andere elektronische componenten. Mogelijk gevolg Het niet werken van het airbagsysteem, en het uitvallen elektronische componenten waaronder de motor en brandgevaar. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bevestigingsmoeren van de airbagmodule en de massapunten controleren en indien nodig opnieuw vastzetten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 8.736 |
Omschrijving Door een onjuiste carrosserieafdichting kan er vocht in het interieur komen. Hierdoor kan de airbagmodule aangetast worden. Mogelijk gevolg Indien het defect optreedt kunnen de airbags spontaan geactiveerd worden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de carrosserieafdichting herstellen en indien nodig de airbagmodule vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 8.736 |
Omschrijving De afdichtingsring aan de bovenzijde van de brandstofvulpijp is mogelijk onjuist gemonteerd. Mogelijk gevolg Kans op brandstoflekkage. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer zodat de afdichtingsring gecontroleerd en indien nodig juist gemonteerd kan worden. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 8.736 |
Omschrijving De mogelijkheid bestaat dat de airco compressor niet goed vast zit. Als gevolg kan de steun ervan afbreken, de pomp losraken en de slangen scheuren. Mogelijk gevolg Op de weg vallen van de pomp. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bevestiging van de airco compressor controleren en als het nodig is wordt de steun ervan vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 6.354 |
Omschrijving De fuseekogels zijn mogelijk niet goed aan het fuseestuk bevestigd. Mogelijk gevolg De fuseekogel kan los komen te zitten van het fuseestuk. Hierdoor kan de bestuurder de controle over het voertuig verliezen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de fuseekogels controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 58.600 |
Omschrijving De brandstofleiding kan beschadigen door contact met een voertuigonderdeel onder het voertuig. Mogelijk gevolg De beschadigingen van de brandstofleidingen kunnen tot lekkage en mogelijk brand leiden. Herstel Beschermingsmateriaal wordt aangebracht en indien nodig de brandstofleiding vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 77.621 |
Omschrijving De remleidingen bij de achterwielen kunnen in de bevestigingsclips beschadigen. Mogelijk gevolg De beschadiging van de remleiding kan resulteren in remvloeistoflekkage met verlies van remwerking tot gevolg. Herstel Er zal extra bevestigingsmateriaal aangebracht worden en indien nodig zal de remleiding vervangen worden. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 72.993 |
Omschrijving De kans bestaat dat de distributieriem vroegtijdig verslijt Mogelijk gevolg Er kan motorschade ontstaan waardoor de motor afslaat tijdens het rijden en daardoor het risico op een aanrijding verhoogd. Herstel De distributieriem en tandwielen worden vervangen en de distributiebehuizing wordt afgedicht. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 27.381 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3.280 mm |
Spoorbreedte voor | 1620 mm |
Spoorbreedte achter | 1630 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1945 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2650 kg |
Maximale laadvermogen | 705 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 1800 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 8 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 85 kW / 116 PK |
Koppel | 300 Nm |
Topsnelheid | 160 km/h |
0-100km/h | 13,4 s |
Vervaldatum APK | 14-04-2024 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 21-06-2016 |
Eerste afgifte in Nederland | 21-06-2016 |
Laatste tenaamstelling | 10-04-2019 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 8 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €169 | €676 |
Friesland | €167 | €668 |
Drenthe | €168 | €672 |
Overijssel | €164 | €656 |
Flevoland | €165 | €660 |
Gelderland | €170 | €680 |
Utrecht | €164 | €656 |
Noord-Holland | €163 | €652 |
Zuid-Holland | €171 | €684 |
Zeeland | €165 | €660 |
Noord-Brabant | €165 | €660 |
Limburg | €165 | €660 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 9.206 |
Handelsbenaming | PROACE |
Variant | |
Carrosserie | kampeerwagen |
Plaats chassisnummer | in motorruimte a. |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 6 |
Geluid rijdend | 69 dB(A) |
Geluid stationair | 77 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €54 |
Brandstof | €72 |
Onderhoud | €22 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €26 |
Totaal | €184 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TOYOTA rapport met daarin extra: