Merk | TOYOTA |
Type | CELICA 2.0 LIFTBACK GTI E2 |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 09-06-1993 |
Nieuwprijs | € 31.047 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 115 kW / 157 PK bij 6600 tpm |
0-100km/h | 8,4 seconden |
Topsnelheid | 220 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 06-07-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 115 kW / 157 PK bij 6600 tpm |
Koppel | 186 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 97-DG-DT | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 06-07-2023 |
Aandachtspunt 1 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 1 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 2 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 3 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 2 Onderdeel stuurinrichting gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Onderdeel stuurinrichting gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 3 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 97-DG-DT | Nee |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van TOYOTA CELICA 2.0 LIFTBACK GTI E2 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 8.033 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4420 mm |
Voertuig breedte | 1705 mm |
Voertuig hoogte | 1305 mm |
Wielbasis | 2525 mm |
Spoorbreedte voor | 1465 mm |
Spoorbreedte achter | 1430 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1259 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1700 kg |
Maximale laadvermogen | 456 kg |
Maximale dakbelasting | 100 kg |
Aanhanger ongeremd | 600 kg |
Aanhanger geremd | 1200 kg |
Maximale kogeldruk | - kg |
Laadruimte inhoud | 319-700 l |
Totaal bekeken | 12 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | schijven |
Draaicirkel | 11,0 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 10.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 3 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 6 jaar |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 3,9 liter |
Verversinterval motorolie | 10000 km / 6 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 6,5 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 20000 km / 12 maanden |
Vermogen | 115 kW / 157 PK bij 6600 tpm |
Koppel | 186 Nm |
Topsnelheid | 220 km/h |
0-100km/h | 8,4 s |
Vervaldatum APK | 06-07-2023 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 09-06-1993 |
Eerste afgifte in Nederland | 10-12-1999 |
Laatste tenaamstelling | 06-09-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 12 |
Voorbanden | 205/60VR14 |
205
60V
R14
|
Achterbanden | 205/60VR14 |
205
60V
R14
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (205) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (60V) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R14) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 14" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €205 | €820 |
Friesland | €200 | €800 |
Drenthe | €202 | €808 |
Overijssel | €194 | €776 |
Flevoland | €195 | €780 |
Gelderland | €207 | €828 |
Utrecht | €194 | €776 |
Noord-Holland | €190 | €760 |
Zuid-Holland | €207 | €828 |
Zeeland | €196 | €784 |
Noord-Brabant | €194 | €776 |
Limburg | €195 | €780 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 8.033 |
Handelsbenaming | CELICA 2.0 LIFTBACK GTI E2 |
Variant | |
Carrosserie | coupe |
Plaats chassisnummer | r. tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 86,0 x 86,0 mm |
Compressieverhouding | 10,0 :1 |
Eurolabel | 1 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 85 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 60 l |
Wegenbelasting | €63 |
Brandstof | €105 |
Onderhoud | €22 |
Banden | €6 |
Verzekering v.a. | €26 |
Totaal | €222 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TOYOTA rapport met daarin extra: