Merk | TOYOTA |
Type | TOYOTA AVENSIS |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 04-01-2006 |
Nieuwprijs | € 34.350 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 3.600 rpm |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | 210 km/h |
Transmissie | 6 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 07-03-2019 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 3.600 rpm |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2231cc |
Verbruik stad | 7.6 l/100km (1:13.2km) |
Verbruik snelweg | 4.9 l/100km (1:20.4km) |
Verbruik gecombineerd | 5.9 l/100km (1:16.9km) |
CO2 uitstoot | 156 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 83-SF-TK | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 07-03-2019 |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 83-SF-TK | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op warmteontwikkeling. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagontsteker vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.552.427 |
Omschrijving Is het voertuig uitgerust met een afneembare trekhaak van het merk Toyota, Lexus of Brink, dan bestaat de kans dat deze in een uitzonderlijk geval, als gevolg van veelvuldig en zwaar gebruik, kan afbreken. Mogelijk gevolg Het verliezen van de aan het voertuig gekoppelde aanhangwagen. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. Niet kan worden nagegaan welke voertuigen zijn uitgerust met de betreffende afneembare trekhaak (merk: Toyota, Lexus of Brink, type: 3575, 3577, 3585, 3949). Alle voertuigeigenaren, waarvan het voertuig kan zijn uitgerust met deze trekhaak, worden daarom benaderd. Is het voertuig uitgerust met deze trekhaak, dan wordt verzocht deze niet meer te gebruiken en verzocht wordt een afspraak te maken met een merkdealer. De trekhaakkogel en de behuizing zal worden vervangen door een nieuwe exemplaar. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 46.017 |
Omschrijving In de airbagcomputer (SRS ECU) kan warmte ontwikkelen waardoor onderdelen beschadigen en er kan intern kortsluiting optreden. Mogelijk gevolg De airbags kunnen onbedoeld worden geactiveerd of deze kunnen niet worden geactiveerd. Kunnen de airbags niet worden geactiveerd, dan gaat hiervoor een waarschuwingslampje branden. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De airbagcomputer wordt dan vervangen door een verbeterde versie. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 979.000 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4630 tot 4725 mm |
Voertuig breedte | 1760 mm |
Voertuig hoogte | 1480 mm |
Wielbasis | 2700 mm |
Spoorbreedte voor | 1520 mm |
Spoorbreedte achter | 1510 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1430 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1970 kg |
Maximale laadvermogen | 540 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 500 kg |
Aanhanger geremd | 1300 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 3 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 5,9 liter |
Verversinterval motorolie | 15000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 7,4-7,6 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 90000 km |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 3.600 rpm |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | 210 km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 07-03-2019 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 04-01-2006 |
Eerste afgifte in Nederland | 04-01-2006 |
Laatste tenaamstelling | 12-10-2018 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 3 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €459 | €1.836 |
Friesland | €453 | €1.812 |
Drenthe | €456 | €1.824 |
Overijssel | €447 | €1.788 |
Flevoland | €447 | €1.788 |
Gelderland | €461 | €1.844 |
Utrecht | €446 | €1.784 |
Noord-Holland | €442 | €1.768 |
Zuid-Holland | €462 | €1.848 |
Zeeland | €449 | €1.796 |
Noord-Brabant | €447 | €1.788 |
Limburg | €447 | €1.788 |
Uitvoering | ADT251L-ALFGYW(1E) |
Motorcode | 2AD-FTV |
BPM bedrag | € 9.693 |
Handelsbenaming | TOYOTA AVENSIS |
Variant | ADT251(L) |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | midden tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 78 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Wegenbelasting | €147 |
Brandstof | €85 |
Onderhoud | €22 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €26 |
Totaal | €290 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TOYOTA rapport met daarin extra: