Merk | TOYOTA |
Type | AVENSIS |
Kleur | groen |
Bouwjaar | 23-12-2003 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 108 kW / 147 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 28-05-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 108 kW / 147 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998cc | CO2 uitstoot | 193 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 75-LLV-4 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 28-05-2022 |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 75-LLV-4 | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op warmteontwikkeling. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 2.221.752 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op warmteontwikkeling. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagontsteker vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.552.427 |
Omschrijving Is het voertuig uitgerust met een afneembare trekhaak van het merk Toyota, Lexus of Brink, dan bestaat de kans dat deze in een uitzonderlijk geval, als gevolg van veelvuldig en zwaar gebruik, kan afbreken. Mogelijk gevolg Het verliezen van de aan het voertuig gekoppelde aanhangwagen. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. Niet kan worden nagegaan welke voertuigen zijn uitgerust met de betreffende afneembare trekhaak (merk: Toyota, Lexus of Brink, type: 3575, 3577, 3585, 3949). Alle voertuigeigenaren, waarvan het voertuig kan zijn uitgerust met deze trekhaak, worden daarom benaderd. Is het voertuig uitgerust met deze trekhaak, dan wordt verzocht deze niet meer te gebruiken en verzocht wordt een afspraak te maken met een merkdealer. De trekhaakkogel en de behuizing zal worden vervangen door een nieuwe exemplaar. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 46.017 |
Omschrijving In de airbagcomputer (SRS ECU) kan warmte ontwikkelen waardoor onderdelen beschadigen en er kan intern kortsluiting optreden. Mogelijk gevolg De airbags kunnen onbedoeld worden geactiveerd of deze kunnen niet worden geactiveerd. Kunnen de airbags niet worden geactiveerd, dan gaat hiervoor een waarschuwingslampje branden. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De airbagcomputer wordt dan vervangen door een verbeterde versie. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 979.000 |
Omschrijving Het aanwezige drijfgas in de airbagontsteker aan de bestuurderszijde kan in de loop van de tijd, door luchtvochtigheid en temperatuurwisselingen, afnemen in dichtheid en poederachtig worden. Mogelijk gevolg Wanneer de airbag geactiveerd wordt, kan het huis van de ontsteker scheuren. Er kunnen dan metaaldeeltjes door de airbag heen komen en met hoge snelheid het interieur in komen wat kan leiden tot zeer ernstige verwondingen van inzittenden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer, deze zal de airbag ontsteker aan de bestuurderszijde vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 473.066 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van TOYOTA AVENSIS modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 7.264 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1500 mm |
Spoorbreedte achter | 1510 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1330 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1895 kg |
Maximale laadvermogen | 565 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 500 kg |
Aanhanger geremd | 1400 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 5 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 108 kW / 147 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 28-05-2022 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 23-12-2003 |
Eerste afgifte in Nederland | 29-05-2010 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 5 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €205 | €820 |
Friesland | €200 | €800 |
Drenthe | €202 | €808 |
Overijssel | €194 | €776 |
Flevoland | €195 | €780 |
Gelderland | €207 | €828 |
Utrecht | €194 | €776 |
Noord-Holland | €190 | €760 |
Zuid-Holland | €207 | €828 |
Zeeland | €196 | €784 |
Noord-Brabant | €194 | €776 |
Limburg | €195 | €780 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 7.264 |
Handelsbenaming | AVENSIS |
Variant | |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | by schutbord |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 81 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €63 |
Brandstof | €105 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €218 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TOYOTA rapport met daarin extra: