Merk | TOYOTA |
Type | AURIS |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 18-10-2007 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 91 kW / 124 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 02-11-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 91 kW / 124 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598cc | CO2 uitstoot | 161 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 26-NJP-3 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 02-11-2024 |
Aandachtspunt 1 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 1 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 26-NJP-3 | Ja |
Omschrijving In het bestuurdersportier zit een hoofdschakelaar voor het bedienen van de electrisch bediende ramen. De schakelaars in deze hoofdschakelaar zijn onvoldoende gesmeerd. Mogelijk gevolg Deze schakelaars kunnen blijven hangen en niet goed functioneren en in uitzonderlijke gevallen kan de schakelaar warm worden en smelten. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de werking van de schakelaars controleren. Als geconstateerd wordt dat de schakelaars stroef werken, worden deze vervangen. In het geval dat de schakelaars soepel functioneren, worden deze met een speciaal vet behandeld. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 1.473.205 |
Omschrijving De kunststof behuizing van het brandstoftankkoolstoffilter is niet juist vormgegeven. Hierdoor kan een scheur ontstaan in de behuizing. Mogelijk gevolg Benzinedampen kunnen vrijkomen en er kan brandstoflekkage optreden bij een volle brandstoftank. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de koolstoffilterbehuizing vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 712.607 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op warmteontwikkeling. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagontsteker vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.552.427 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van TOYOTA AURIS modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 5.912 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1540 mm |
Spoorbreedte achter | 1530 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1240 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1750 kg |
Maximale laadvermogen | 510 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 450 kg |
Aanhanger geremd | 1200 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 6 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 91 kW / 124 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 02-11-2024 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 18-10-2007 |
Eerste afgifte in Nederland | 17-09-2010 |
Laatste tenaamstelling | 12-08-2024 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 6 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €177 | €708 |
Friesland | €173 | €692 |
Drenthe | €175 | €700 |
Overijssel | €168 | €672 |
Flevoland | €168 | €672 |
Gelderland | €179 | €716 |
Utrecht | €168 | €672 |
Noord-Holland | €164 | €656 |
Zuid-Holland | €179 | €716 |
Zeeland | €169 | €676 |
Noord-Brabant | €168 | €672 |
Limburg | €168 | €672 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 5.912 |
Handelsbenaming | AURIS |
Variant | |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | r. v. voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €55 |
Brandstof | €105 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €210 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TOYOTA rapport met daarin extra: