Merk | TOYOTA |
Type | COROLLA |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 14-02-2003 |
Nieuwprijs | € 18.390 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 80 kW / 109 PK bij 6000 tpm |
0-100km/h | 10,2 seconden |
Topsnelheid | 190 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 07-10-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 80 kW / 109 PK bij 6000 tpm |
Koppel | 150 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 16-SKH-6 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 07-10-2022 |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 16-SKH-6 | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaasmechanisme de behuizing van de airbag losraken. Mogelijk gevolg Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de passagier. Ook kan hierbij warmteontwikkeling niet uitgesloten worden. Herstel De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren aan het voertuig. De airbagmodule zal worden vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 661.297 |
Omschrijving Als gevolg van langdurige temperatuurwisselingen en luchtvochtigheid bestaat de kans dat het drijfgas in de bestuurdersairbagontsteker wordt aangetast. Mogelijk gevolg De mogelijkheid bestaat dat de ontsteker scheurt en de airbag zich hierdoor niet goed opblaast. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de airbagontsteker vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 458.888 |
Omschrijving De ontsteker van de voorste passagiersairbag kan, na eerder te zijn vervangen, bij het activeren nog een te hoge druk opbouwen. Hierdoor kan de ontsteker scheuren, de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg Als gevolg van metaaldelen die door de airbag heen dringen kan de airbag niet goed werken en kan de bestuurder en/of kunnen inzittenden verwonden. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de airbagontsteker voor een verbeterde versie vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 274.000 |
Omschrijving In de airbagcomputer (SRS ECU) kan warmte ontwikkelen waardoor onderdelen beschadigen en er kan intern kortsluiting optreden. Mogelijk gevolg De airbags kunnen onbedoeld worden geactiveerd of deze kunnen niet worden geactiveerd. Kunnen de airbags niet worden geactiveerd, dan gaat hiervoor een waarschuwingslampje branden. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De airbagcomputer wordt dan vervangen door een verbeterde versie. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 979.000 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van TOYOTA COROLLA modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 3.767 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4180 mm |
Voertuig breedte | 1710 mm |
Voertuig hoogte | 1475 mm |
Wielbasis | 2600 mm |
Spoorbreedte voor | 1490 mm |
Spoorbreedte achter | 1470 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1040 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1655 kg |
Maximale laadvermogen | 525 kg |
Maximale dakbelasting | 75 kg |
Aanhanger ongeremd | 450 kg |
Aanhanger geremd | 1300 kg |
Maximale kogeldruk | 55 kg |
Laadruimte inhoud | 289 l |
Totaal bekeken | 5 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven, 255 mm |
Remmen achter | schijven, 258 mm |
Draaicirkel | 10,2 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 15.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 3 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 12 jaar |
Vermogen | 80 kW / 109 PK bij 6000 tpm |
Koppel | 150 Nm |
Topsnelheid | 190 km/h |
0-100km/h | 10,2 s |
Vervaldatum APK | 07-10-2022 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 14-02-2003 |
Eerste afgifte in Nederland | 10-10-2011 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 5 |
Voorbanden | 195/60VR15 |
195
60V
R15
|
Achterbanden | 195/60VR15 |
195
60V
R15
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (195) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (60V) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €122 | €488 |
Friesland | €119 | €476 |
Drenthe | €120 | €480 |
Overijssel | €115 | €460 |
Flevoland | €116 | €464 |
Gelderland | €123 | €492 |
Utrecht | €115 | €460 |
Noord-Holland | €113 | €452 |
Zuid-Holland | €123 | €492 |
Zeeland | €116 | €464 |
Noord-Brabant | €116 | €464 |
Limburg | €116 | €464 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 3.767 |
Handelsbenaming | COROLLA |
Variant | |
Carrosserie | sedan |
Plaats chassisnummer | midden tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 79,0 x 81,5 mm |
Compressieverhouding | 10,5 :1 |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 55 l |
Wegenbelasting | €38 |
Brandstof | €105 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €7 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €190 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TOYOTA rapport met daarin extra: