Merk | TOYOTA |
Type | TOYOTA PRIUS |
Kleur | wit |
Bouwjaar | 10-11-2009 |
Nieuwprijs | € 24.990 |
Brandstof | Benzine / Elektriciteit |
Vermogen | 73 kW / 99 PK bij 207 Nm |
0-100km/h | 10,4 seconden |
Topsnelheid | 180 km/h |
Transmissie | traploze automaat |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 08-01-2019 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 73 kW / 99 PK bij 207 Nm |
Koppel | 142 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798cc |
Verbruik stad | 3.9 l/100km (1:25.6km) |
Verbruik snelweg | 3.7 l/100km (1:27km) |
Verbruik gecombineerd | 3.9 l/100km (1:25.6km) |
CO2 uitstoot | 89 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 07-01-2019 |
Foto's | 6 (bekijk foto's) |
Vraagprijs | bekijk rapport |
Kilometerstand | bekijk rapport |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 10-KFR-3 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 08-01-2019 |
Aandachtspunt 1 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 10-KFR-3 | Ja |
Omschrijving De kunststof behuizing van het brandstoftankkoolstoffilter is niet juist vormgegeven. Hierdoor kan een scheur ontstaan in de behuizing. Mogelijk gevolg Benzinedampen kunnen vrijkomen en er kan brandstoflekkage optreden bij een volle brandstoftank. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de koolstoffilterbehuizing vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 712.607 |
Omschrijving Spanningswisselingen in de inverter van het hybridesysteem kunnen ervoor zorgen dat een onderdeel in deze inverter, IGBT genoemd, defect kan raken. Mogelijk gevolg Het in noodloop raken van het hybridesysteem, met als gevolg een reductie van het vermogen, en verminderde prestaties van het voertuig. De bestuurder wordt gewaarschuwd middels waarschuwingslampjes op het dashboard. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal nieuwe software instaleren, waardoor spanningswisselingen worden beperkt. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 136.816 |
Omschrijving Er kunnen haarscheurtjes ontstaan in de lasnaad van de gordijnairbagontstekers. Mogelijk gevolg De ontsteker kan loskomen en in het interieur terechtkomen. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal een beschermingssteun plaatsen ter hoogte van de ontsteker, zodat deze niet meer los kan komen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 145.970 |
Omschrijving De mogelijkheid bestaat dat er een scheurtje ontstaat in het membraam van de rembekrachtigingspomp. Dit kan er toe leiden dat er gas bij de remvloeistof kan komen. Mogelijk gevolg De slag van het rempedaal zal in eerste instantie langer worden en het pedaal zal sponzig gaan aanvoelen. In dat geval licht er een waarschuwingslampje op op het dashboard. Komt het rempedaal tijdens het remmen uiteindelijk op de vloer, dan verliest de rem zijn remcapaciteit. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De rembekrachtigingspomp zal worden gecontroleerd en indien nodig worden vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 30.810 |
Omschrijving Door een softwarefout kan het voorkomen dat het hybridesysteem zich uitschakelt in plaats van in ' noodloop' terecht te komen. Mogelijk gevolg Wanneer het Hybridesysteem zich uitschakelt kan dit, tijdens het rijden, resulteren in vermogensverlies. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de powermanagementcomputer voorzien van nieuwe software. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 297.317 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4460 mm |
Voertuig breedte | 1745 mm |
Voertuig hoogte | 1480 mm |
Wielbasis | 2700 mm |
Spoorbreedte voor | 1525 mm |
Spoorbreedte achter | 1520 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1345 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1805 kg |
Maximale laadvermogen | 460 kg |
Maximale dakbelasting | - kg |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | 0 kg |
Laadruimte inhoud | 445 l |
Totaal bekeken | 9 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | semi-onafh. |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | schijven |
Draaicirkel | 10,4 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 15.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 3 jaar, 100000 km |
Carrosserie garantie | 12 jaar |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 4,2 liter |
Verversinterval motorolie | 15000 km / 12 maanden |
Vermogen | 73 kW / 99 PK bij 207 Nm |
Koppel | 142 Nm |
Topsnelheid | 180 km/h |
0-100km/h | 10,4 s |
Vervaldatum APK | 08-01-2019 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 10-11-2009 |
Eerste afgifte in Nederland | 10-11-2009 |
Laatste tenaamstelling | 11-10-2018 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 9 |
Voorbanden | 195/65R15 |
195
65
R15
|
Achterbanden | 195/65R15 |
195
65
R15
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (195) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (65) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €205 | €820 |
Friesland | €200 | €800 |
Drenthe | €202 | €808 |
Overijssel | €194 | €776 |
Flevoland | €195 | €780 |
Gelderland | €207 | €828 |
Utrecht | €194 | €776 |
Noord-Holland | €190 | €760 |
Zuid-Holland | €207 | €828 |
Zeeland | €196 | €784 |
Noord-Brabant | €194 | €776 |
Limburg | €195 | €780 |
Uitvoering | ZVW30L-AHXEBW(2A) |
Motorcode | 2ZR-FXE |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | TOYOTA PRIUS |
Variant | ZVW30(H) |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | by bodemplaat r. voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 80,5 x 88,3 mm |
Compressieverhouding | 13,0 :1 |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 45 l |
Wegenbelasting | €63 |
Brandstof | €61 |
Onderhoud | €21 |
Banden | €7 |
Verzekering v.a. | €23 |
Totaal | €175 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TOYOTA rapport met daarin extra: