Merk | TERBERG |
Type | FM2000-T |
Kleur | |
Bouwjaar | 19-03-2009 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 324 kW / 441 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 16-05-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 324 kW / 441 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12777cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BV-VT-27 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 16-05-2022 |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaat; letter/cijfers niet goed leesbaar |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 5 Werking veersysteem ondeugdelijk |
Aandachtspunt 6 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Aandachtspunt 7 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Slang stuurbekrachtiger beschadigd |
Aandachtspunt 9 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 10 Meerkringsbeveiligingsventiel werkt niet goed |
Aandachtspunt 11 Druk in voorraad-/commandoleiding wijkt af |
Aandachtspunt 12 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
Aandachtspunt 13 Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
Aandachtspunt 14 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 15 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 16 Achterlicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
Aandachtspunt 17 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 18 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 19 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 20 Sluit-/borginrichting schotelkoppeling functioneert niet goe |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 5 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 6 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 7 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 8 Spiegel ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 9 Spiegelglas beschadigd of verweerd |
Aandachtspunt 10 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 11 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
Aandachtspunt 6 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
Aandachtspunt 7 Remcilinder vertoont te veel corrosie |
Aandachtspunt 8 Een wiel remt niet |
Aandachtspunt 9 Spiegel of gezichtsveldverbeterende voorziening ontbreekt |
Aandachtspunt 10 Spiegelglas beschadigd of verweerd |
Aandachtspunt 11 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 12 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 13 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 14 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 15 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Geldigheidsduur tachograaf verstreken |
Aandachtspunt 3 Installatieplaatje snelheidsbegrenzer niet volgens voorschri |
Aandachtspunt 4 Aandrijving ondeugdelijk |
Aandachtspunt 5 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 6 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 7 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 8 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
Aandachtspunt 9 Meerkringsbeveiligingsventiel werkt niet goed |
Aandachtspunt 10 Een wiel remt niet |
Aandachtspunt 11 Een wiel van bestuurbare as remt niet |
Aandachtspunt 12 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 13 Gordelsluiting werkt niet |
Aandachtspunt 14 Opspatafscherming ontbreekt |
Aandachtspunt 15 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 16 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 17 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 18 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 19 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Wielnaaf ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 5 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Onderdeel stuurbekrachtiger ernstige lekkage |
Aandachtspunt 7 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 8 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
Aandachtspunt 9 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 10 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 11 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 12 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd/niet geborgd |
Aandachtspunt 4 Onderdeel reminrichting vertoont lekkage |
Aandachtspunt 5 Onvoldoende remvoering aanwezig |
Aandachtspunt 6 Veiligheidsgordel ontbreekt/ondeug. bev./beschadigd |
Aandachtspunt 7 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Aandachtspunt 8 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BV-VT-27 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 6.000 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 18040 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 46000 kg |
Maximale laadvermogen | 27960 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 17 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 324 kW / 441 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 16-05-2022 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 19-03-2009 |
Eerste afgifte in Nederland | 19-03-2009 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 17 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | FM2000-T |
Variant | |
Carrosserie | asfaltkipper |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 023 cm v. vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €144 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TERBERG rapport met daarin extra: