Merk | TERBERG |
Type | FM 1850 |
Kleur | |
Bouwjaar | 26-03-2013 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 315 kW / 429 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 31-03-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 315 kW / 429 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12777cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 71-BBR-7 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 31-03-2024 |
Aandachtspunt 1 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 4 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 5 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 6 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 7 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 2 Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
Aandachtspunt 3 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 4 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 2 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 3 Remleiding beschadigd |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet) |
Aandachtspunt 4 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 5 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 8 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
Aandachtspunt 5 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 6 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 7 (Zij-)markeringslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
Aandachtspunt 8 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Geluidssignaalinrichting niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 10 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 11 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 3 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 5 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Koppelingspen te veel gesleten |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaat; letter/cijfers niet goed leesbaar |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaat; letter/cijfers niet goed leesbaar |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 4 Richtingaanwijzers niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 4 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Koppeling stuurinrichting niet spelingvrij |
Aandachtspunt 3 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 3 Werking bedrijfsrem onvoldoende |
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 71-BBR-7 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 5.600 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 18070 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 43000 kg |
Maximale laadvermogen | 24930 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 22 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 315 kW / 429 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 31-03-2024 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 26-03-2013 |
Eerste afgifte in Nederland | 29-03-2013 |
Laatste tenaamstelling | 13-03-2024 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 22 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | FM 1850 |
Variant | |
Carrosserie | kipper |
Plaats chassisnummer | r. balk by vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €97 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €147 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TERBERG rapport met daarin extra: