Merk | SCANIA |
Type | P 94 DB 6X2 4 NA 71190 |
Kleur | |
Bouwjaar | 25-06-1998 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 294 kW / 400 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 23-12-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 294 kW / 400 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | - cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BG-NF-30 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 23-12-2022 |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 5 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 6 Spiegel ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 7 Zijdelingse afscherming ontbreekt |
Aandachtspunt 8 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 9 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 10 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 11 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Onderdeel brandstofsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 4 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 5 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 6 Stofhoezen remcilinders ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 7 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 8 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 9 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Onderdeel brandstofsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 5 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 6 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 7 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
Aandachtspunt 8 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 10 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 3 Stofhoezen remcilinders ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 4 Zijdelingse afscherming ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 7 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 (Zij-)markeringslichten ontbreken |
Aandachtspunt 9 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
Aandachtspunt 2 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 3 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
Aandachtspunt 4 Zijdelingse afscherming ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Richtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BG-NF-30 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 6.260 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 10780 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 26100 kg |
Maximale laadvermogen | 15320 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 19 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 294 kW / 400 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 23-12-2022 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 25-06-1998 |
Eerste afgifte in Nederland | 25-06-1998 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 19 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | P 94 DB 6X2 4 NA 71190 |
Variant | |
Carrosserie | open wagen met vast dak |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 050 cm v. vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 2 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €96 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €146 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide SCANIA rapport met daarin extra: