Merk | SCANIA |
Type | R580 |
Kleur | |
Bouwjaar | 06-11-2015 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 427 kW / 582 PK bij 1.900 rpm |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | 90 km/h |
Transmissie | 8 tot 14 v., automaat |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 06-11-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 427 kW / 582 PK bij 1.900 rpm |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 16353cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 90-BGL-8 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 06-11-2024 |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaat afgeschermd |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 1 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 90-BGL-8 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 12.000 mm |
Voertuig breedte | 2.550 mm |
Voertuig hoogte | 4.000 mm |
Wielbasis | 3.700 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 9328 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 19500 kg |
Maximale laadvermogen | 10172 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 8 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 427 kW / 582 PK bij 1.900 rpm |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | 90 km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 06-11-2024 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 06-11-2015 |
Eerste afgifte in Nederland | 06-11-2015 |
Laatste tenaamstelling | 16-01-2024 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 8 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €1.038 | €4.152 |
Friesland | €1.038 | €4.152 |
Drenthe | €1.038 | €4.152 |
Overijssel | €1.038 | €4.152 |
Flevoland | €1.038 | €4.152 |
Gelderland | €1.038 | €4.152 |
Utrecht | €1.038 | €4.152 |
Noord-Holland | €1.038 | €4.152 |
Zuid-Holland | €1.038 | €4.152 |
Zeeland | €1.038 | €4.152 |
Noord-Brabant | €1.038 | €4.152 |
Limburg | €1.038 | €4.152 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €270 | €1.080 |
Friesland | €270 | €1.080 |
Drenthe | €270 | €1.080 |
Overijssel | €270 | €1.080 |
Flevoland | €270 | €1.080 |
Gelderland | €270 | €1.080 |
Utrecht | €270 | €1.080 |
Noord-Holland | €270 | €1.080 |
Zuid-Holland | €270 | €1.080 |
Zeeland | €270 | €1.080 |
Noord-Brabant | €270 | €1.080 |
Limburg | €270 | €1.080 |
Uitvoering | E581OA211F1001D |
Motorcode | DC16 102 |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | R580 |
Variant | C5W1801302AB6BX |
Carrosserie | opleggertrekker |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 6 |
Geluid rijdend | 79 dB(A) |
Geluid stationair | 90 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Maximale verhouding biobrandstof | 7.00% |
Wegenbelasting | €346 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €490 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide SCANIA rapport met daarin extra: