Merk | SAMRO |
Type | SR 233 DCR |
Kleur | |
Bouwjaar | 10-06-2004 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 29-03-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Actieradius | - km |
NEDC elektrisch verbruik | - Wh/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken OH-66-NT | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 29-03-2023 |
Aandachtspunt 1 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 2 Afstelplaat remkrachtregelaar onleesbaar/ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Kleur retroreflector wijkt af of niet toegestaan |
Aandachtspunt 4 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Onderdeel reminrichting niet juist bevestigd |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Retroreflector vertoont gebrek |
Aandachtspunt 4 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 5 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Retroreflector ontbreekt |
Aandachtspunt 4 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 2 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 4 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken OH-66-NT | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 6.800 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 8100 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 30000 kg |
Maximale laadvermogen | 21900 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 28 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 29-03-2023 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 10-06-2004 |
Eerste afgifte in Nederland | 10-06-2004 |
Laatste tenaamstelling | 17-04-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 28 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | SR 233 DCR |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm a. hart koppeling |
Voertuigcategorie | O4 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | - |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €78 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €128 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide SAMRO rapport met daarin extra: