Merk | RENAULT |
Type | TRAFIC |
Kleur | |
Bouwjaar | 26-05-2015 |
Nieuwprijs | € 40.098 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 88 kW / 120 PK bij 3.500 rpm |
0-100km/h | 12,0 seconden |
Topsnelheid | 171 km/h |
Transmissie | 6 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 27-05-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 88 kW / 120 PK bij 3.500 rpm |
Koppel | 320 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598cc |
Verbruik stad | 6.8 l/100km (1:14.7km) |
Verbruik snelweg | 5.7 l/100km (1:17.5km) |
Verbruik gecombineerd | 6.1 l/100km (1:16.4km) |
CO2 uitstoot | 160 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken V-897-GJ | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 27-05-2021 |
Aandachtspunt 1 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Aandachtspunt 1 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Waarschuwingsinrichting stabilisatiecontrolesysteem geeft de |
Aandachtspunt 5 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Productiedatum | 26-05-2015 |
Motorcode | CPTA (TSI) |
Kleur | L8 (BLACK: phantom black pearl effect) |
Kleur dak | L8 (BLACK: phantom black pearl effect) |
S249A | Multifunctionele bediening stuurwiel (MULTIFUNKTION FUER LENKRAD) |
S255A | Lederen sportstuur (SPORT-LEDERLENKRAD) |
S258A | Banden met runflat eigenschappen (BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN) |
S322A | Comfort access (KOMFORTZUGANG) |
S402A | Panoramadak met schuif/kantel functie (PANORAMA GLASDACH) |
S688A | Harman/Kardon surround sound system (HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM) |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken V-897-GJ | Ja |
Omschrijving De EGR-pijp is niet juist gefabriceerd en kan daardoor scheuren. Mogelijk gevolg Omliggende componenten kunnen door hete uitlaatgassen beschadigd raken. Hierdoor kan de motor afslaan, de rembekrachtiging uitvallen en brandstoflekkage ontstaan. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de EGR-pijp vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 31.695 |
Omschrijving Een of meer bevestigingsbouten van de passagiersairbag kunnen ontbreken. Mogelijk gevolg In het geval dat een of meerdere bouten ontbreken bestaat het risico dat de airbag niet goed functioneert bij een aanrijding. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de montage van de airbag controleren en zo nodig aanpassen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 4.485 |
Omschrijving Een bout, aan de rechterzijde van de panhardstang bij de achteras, is niet gemonteerde of niet goed vastgezet. Mogelijk gevolg Losraken van de bout en de panhardstang. Hierdoor kan een verminderde wegligging ontstaan en kans de controle over het voertuig te verliezen. De bestuurder wordt gewaarschuwd door geluiden en het aanlopen van een achterband in de wielkuip. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht z.s.m. contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de bevestiging van de Panhardstang op de achteras controleren en indien nodig correct vastzetten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 115.377 |
Omschrijving Eén of meerdere bouten van het slot van de motorkap kunnen onvoldoende zijn vastgezet. Mogelijk gevolg Tijdens het rijden zou door het losraken van de bouten van het slot de motorkap open kunnen gaan. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de bouten van het motorkapslot opnieuw vastzetten en zo nodig de bouten vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 78.678 |
Omschrijving Het ruitenwisser mechanisme van de voorruit kan in contact komen met de kabelbundel van de ruitenwissers. Hierdoor kan de kabelbundel beschadigen. Mogelijk gevolg Mogelijk niet werken van de voorruitruitenwissers en/of niet het aanslaan van de motor. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de kabelbundel op ligging en beschadiging controleren, zonodig herstellen en juist vastzetten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.381 |
Omschrijving Bij de productie van de voorpassagiersbank zijn mogelijk de lassen niet compleet uitgevoerd, de flenzen deels geperforeerd een buis niet juist geplaatst en kan het bankframe gescheurd zijn. Mogelijk gevolg Verzwakking van de bank. Hierdoor heeft de bank onvoldoende weerstand en stevigheid in geval van een aanrijding en vergrendeld de bank niet correct. Het defect zal merkbaar zijn door speling en geluid. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de voorpassagiersbank controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 10.386 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van RENAULT TRAFIC modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 9.733 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 5398 mm |
Voertuig breedte | 1956 mm |
Voertuig hoogte | 1971 mm |
Wielbasis | 3498 mm |
Spoorbreedte voor | 1615 mm |
Spoorbreedte achter | 1628 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1811 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3010 kg |
Maximale laadvermogen | 1262 kg |
Maximale dakbelasting | 200 kg |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | 80 kg |
Laadruimte inhoud | 6000 l |
Totaal bekeken | 7 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | semi-onafh. |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | nee |
Remmen voor | gev. schijven, 296 mm |
Remmen achter | schijven, 280 mm |
Draaicirkel | 13,2 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 40.000 km / 2 jaar |
Algemene garantie | 2 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 8 jaar |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 7,4 liter |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Vermogen | 88 kW / 120 PK bij 3.500 rpm |
Koppel | 320 Nm |
Topsnelheid | 171 km/h |
0-100km/h | 12,0 s |
Vervaldatum APK | 27-05-2021 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 26-05-2015 |
Eerste afgifte in Nederland | 28-07-2017 |
Laatste tenaamstelling | 29-03-2021 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 7 |
Voorbanden | 205/65R16 |
205
65
R16
|
Achterbanden | 205/65R16 |
205
65
R16
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (205) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (65) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €501 | €2.004 |
Friesland | €501 | €2.004 |
Drenthe | €501 | €2.004 |
Overijssel | €501 | €2.004 |
Flevoland | €501 | €2.004 |
Gelderland | €501 | €2.004 |
Utrecht | €501 | €2.004 |
Noord-Holland | €501 | €2.004 |
Zuid-Holland | €501 | €2.004 |
Zeeland | €501 | €2.004 |
Noord-Brabant | €501 | €2.004 |
Limburg | €501 | €2.004 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €166 | €664 |
Friesland | €166 | €664 |
Drenthe | €166 | €664 |
Overijssel | €166 | €664 |
Flevoland | €166 | €664 |
Gelderland | €166 | €664 |
Utrecht | €166 | €664 |
Noord-Holland | €166 | €664 |
Zuid-Holland | €166 | €664 |
Zeeland | €166 | €664 |
Noord-Brabant | €166 | €664 |
Limburg | €166 | €664 |
Uitvoering | 2FL318 |
Motorcode | R9M D4 |
BPM bedrag | € 9.733 |
Handelsbenaming | TRAFIC |
Variant | 2FL3 |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | r. deurdorpel |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | 80,0 x 79,5 mm |
Compressieverhouding | n.b. |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 71 dB(A) |
Geluid stationair | 79 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 80 l |
Maximale verhouding biobrandstof | 10.00% |
Wegenbelasting | €167 |
Brandstof | €86 |
Onderhoud | €23 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €29 |
Totaal | €315 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide RENAULT rapport met daarin extra: