Merk | RENAULT |
Type | MIDLUM 190-08 EL |
Kleur | |
Bouwjaar | 28-09-2007 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 140 kW / 191 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 02-12-2024 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 140 kW / 191 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 4764cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BT-HN-10 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 02-12-2024 |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
Aandachtspunt 3 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 4 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Dim-, grootlicht ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Richtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 2 Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 4 Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 6 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 7 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Voorruit ernstig beschadigd in directe gezichtsveld |
Aandachtspunt 2 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 4 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 4 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 5 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 6 Spiegel ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 7 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 9 Koppelingskogel te veel gesleten (driewieler) |
Aandachtspunt 10 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 3 Afstelling dimlicht |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BT-HN-10 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 5760 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 7490 kg |
Maximale laadvermogen | 1730 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 15 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 140 kW / 191 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 02-12-2024 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 28-09-2007 |
Eerste afgifte in Nederland | 28-09-2007 |
Laatste tenaamstelling | 21-09-2017 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 15 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | MIDLUM 190-08 EL |
Variant | |
Carrosserie | geconditioneerd voertuig |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk tussen 1e veerh. en 2e veerh. |
Voertuigcategorie | N2 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze RENAULT jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €144 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide RENAULT rapport met daarin extra: