Merk | PEUGEOT |
Type | 308 |
Kleur | wit |
Bouwjaar | 15-09-2017 |
Nieuwprijs | € 22.060 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 81 kW / 110 PK bij 5.500 rpm |
0-100km/h | 11,1 seconden |
Topsnelheid | 188 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 15-09-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 81 kW / 110 PK bij 5.500 rpm |
Koppel | 205 Nm |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199cc |
Verbruik stad | 5.2 l/100km (1:19.2km) |
Verbruik snelweg | 3.4 l/100km (1:29.4km) |
Verbruik gecombineerd | 4.0 l/100km (1:25km) |
CO2 uitstoot | 95 g/km |
Zuinigheidslabel | A |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken PS-525-H | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 15-09-2023 |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken PS-525-H | Ja |
Omschrijving Bij voertuigen met een EB2-motor komt de distributieriem in aanraking met de motorolie. Het kan daarbij voorkomen dat de riem wordt aangetast en er kleine deeltjes losraken die in het oliecircuit terecht komen. Mogelijk gevolg Onvoldoende smering van de vacuümpomp doordat het oliefilter verstopt raakt met deeltjes van de distributieriem waardoor de rembekrachtiging kan uitvallen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de distributieriem, onderdelen van het rembekrachtigingssysteem en het updaten van software. Vanwege de omvang en organisatie van deze actie worden de eigenaren gefaseerd geïnformeerd en uitgenodigd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 330.973 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4.253 mm |
Voertuig breedte | 1.804 mm |
Voertuig hoogte | 1.472 mm |
Wielbasis | 2.620 mm |
Spoorbreedte voor | 1560 mm |
Spoorbreedte achter | 1560 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1055 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1720 kg |
Maximale laadvermogen | 665 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 575 kg |
Aanhanger geremd | 1200 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 5 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 0W30 |
Inhoud motorolie | 3,5 liter |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Vermogen | 81 kW / 110 PK bij 5.500 rpm |
Koppel | 205 Nm |
Topsnelheid | 188 km/h |
0-100km/h | 11,1 s |
Vervaldatum APK | 15-09-2023 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 15-09-2017 |
Eerste afgifte in Nederland | 15-09-2017 |
Laatste tenaamstelling | 20-06-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 5 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €149 | €596 |
Friesland | €146 | €584 |
Drenthe | €147 | €588 |
Overijssel | €142 | €568 |
Flevoland | €142 | €568 |
Gelderland | €151 | €604 |
Utrecht | €141 | €564 |
Noord-Holland | €139 | €556 |
Zuid-Holland | €151 | €604 |
Zeeland | €143 | €572 |
Noord-Brabant | €142 | €568 |
Limburg | €142 | €568 |
Uitvoering | HNZB-C1K000 |
Motorcode | HN01 |
BPM bedrag | € 1.759 |
Handelsbenaming | 308 |
Variant | P |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | in motorruimte v. |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 6 |
Geluid rijdend | 71 dB(A) |
Geluid stationair | 75 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Maximale verhouding biobrandstof | 10.00% |
Wegenbelasting | €46 |
Brandstof | €65 |
Onderhoud | €21 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €23 |
Totaal | €165 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide PEUGEOT rapport met daarin extra: