Merk | OPEL |
Type | COMBO-C-VAN Y1.7DTL |
Kleur | |
Bouwjaar | 29-08-2003 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 48 kW / 65 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 05-11-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 48 kW / 65 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1686cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 89-BJ-XZ | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 05-11-2024 |
Aandachtspunt 1 Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 2 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 3 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Remkrachtregelaar werkt niet |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 2 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 5 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 6 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 1 Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Kleur verplicht licht niet volgens voorschrift |
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 89-BJ-XZ | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.720 mm |
Spoorbreedte voor | 1440 mm |
Spoorbreedte achter | 1420 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1185 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1685 kg |
Maximale laadvermogen | 500 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 450 kg |
Aanhanger geremd | 1000 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 5 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 48 kW / 65 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 05-11-2024 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 29-08-2003 |
Eerste afgifte in Nederland | 29-08-2003 |
Laatste tenaamstelling | 27-06-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 5 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €306 | €1.224 |
Friesland | €306 | €1.224 |
Drenthe | €306 | €1.224 |
Overijssel | €306 | €1.224 |
Flevoland | €306 | €1.224 |
Gelderland | €306 | €1.224 |
Utrecht | €306 | €1.224 |
Noord-Holland | €306 | €1.224 |
Zuid-Holland | €306 | €1.224 |
Zeeland | €306 | €1.224 |
Noord-Brabant | €306 | €1.224 |
Limburg | €306 | €1.224 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €113 | €452 |
Friesland | €113 | €452 |
Drenthe | €113 | €452 |
Overijssel | €113 | €452 |
Flevoland | €113 | €452 |
Gelderland | €113 | €452 |
Utrecht | €113 | €452 |
Noord-Holland | €113 | €452 |
Zuid-Holland | €113 | €452 |
Zeeland | €113 | €452 |
Noord-Brabant | €113 | €452 |
Limburg | €113 | €452 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | COMBO-C-VAN Y1.7DTL |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 82 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €102 |
Brandstof | €93 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €245 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide OPEL rapport met daarin extra: