Merk | OPEL |
Type | ANTARA VAN 2.0CDTI/110KW-DPF |
Kleur | |
Bouwjaar | 03-04-2009 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 110 kW / 150 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 10-04-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 110 kW / 150 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1991cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 6-VBK-69 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 10-04-2022 |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 3 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 4 Ruitensproeierinstallatie werkt niet goed |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 1 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 4 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 1 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 3 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 6-VBK-69 | Ja |
Omschrijving Het contactslot vertoont abnormale slijtage. Hierdoor kan het voorkomen dat indien de contactsleutel in de stand OFF geplaatst is het voertuig start. Mogelijk gevolg Het ongewild starten en aanslaan van het voertuig. Mocht het voertuig in de versnelling staan en niet op de handrem dan kan het voertuig gaan rijden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. Deze terugroepactie wordt in 2 fases uitgevoerd. De eerste fase is het informeren van de voertuigeigenaar over het defect en aanwijzingen voor het gebruik. De sleutel dient uit het contactslot gehaald te worden indien de motor niet hoeft te lopen, en het voertuig altijd parkeren met de handrem erop. De tweede fase, oktober 2015, betreft het vervangen van het contactslot. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 45.916 |
Omschrijving Het gebruik van onjuiste remvloeistof kan corrosie in de ABS-module veroorzaken, waardoor de klep van de ABS-module kan blijven hangen. Mogelijk gevolg Het rempedaal moet verder dan gebruikelijk worden ingedrukt en het niet werken van het anti-blokkeersysteem van de reminstallatie. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De ABS-modulator wordt gecontroleerd en de remvloeistof wordt vervangen. Indien noodzakelijk wordt de ABS-modulator vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 68.565 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.710 mm |
Spoorbreedte voor | 1570 mm |
Spoorbreedte achter | 1560 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1800 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2505 kg |
Maximale laadvermogen | 705 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 2 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 110 kW / 150 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 10-04-2022 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 03-04-2009 |
Eerste afgifte in Nederland | 03-04-2009 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 2 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €501 | €2.004 |
Friesland | €501 | €2.004 |
Drenthe | €501 | €2.004 |
Overijssel | €501 | €2.004 |
Flevoland | €501 | €2.004 |
Gelderland | €501 | €2.004 |
Utrecht | €501 | €2.004 |
Noord-Holland | €501 | €2.004 |
Zuid-Holland | €501 | €2.004 |
Zeeland | €501 | €2.004 |
Noord-Brabant | €501 | €2.004 |
Limburg | €501 | €2.004 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €166 | €664 |
Friesland | €166 | €664 |
Drenthe | €166 | €664 |
Overijssel | €166 | €664 |
Flevoland | €166 | €664 |
Gelderland | €166 | €664 |
Utrecht | €166 | €664 |
Noord-Holland | €166 | €664 |
Zuid-Holland | €166 | €664 |
Zeeland | €166 | €664 |
Noord-Brabant | €166 | €664 |
Limburg | €166 | €664 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 11.612 |
Handelsbenaming | ANTARA VAN 2.0CDTI/110KW-DPF |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | r. tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 80 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €167 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €311 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide OPEL rapport met daarin extra: