Merk | NOOTEBOOM |
Type | MCO-48-03V/L |
Kleur | |
Bouwjaar | 23-06-1999 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 03-04-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Actieradius | - km |
NEDC elektrisch verbruik | - Wh/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken OF-24-ZK | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 2 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Remslang schuurt langs enig deel |
Aandachtspunt 4 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
Aandachtspunt 5 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 6 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 7 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 2 (Zij-)markeringslichten ontbreken |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 3 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 4 Remslang schuurt langs enig deel |
Aandachtspunt 5 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 6 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 7 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 9 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 (Zij-)markeringslichten ontbreken |
Aandachtspunt 11 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 12 Voertuig voorzien van niet toegestane retroreflectoren |
Aandachtspunt 13 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Hulpbalk gescheurd |
Aandachtspunt 2 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Remslang schuurt langs enig deel |
Aandachtspunt 5 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 6 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 7 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 8 Retroreflector vertoont gebrek |
Aandachtspunt 9 (Zij-)markeringslicht niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 10 (Zij-)markeringslichten ontbreken |
Aandachtspunt 11 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 12 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Chassisraam/carrosserie deel corrosie |
Aandachtspunt 4 Fusee ondeugdelijk bevestigd/teveel speling |
Aandachtspunt 5 Wiellager heeft teveel speling |
Aandachtspunt 6 Verbinding stuurinrichting teveel speling |
Aandachtspunt 7 Onderdeel reminrichting vertoont lekkage |
Aandachtspunt 8 Remslang misvormd/schuurt/beschadigd |
Aandachtspunt 9 ABS-systeem ondeugdelijk bev./niet geborgd/corrosie |
Aandachtspunt 10 Afstelplaat drukluchtremkrachtregelaar ontbreekt |
Aandachtspunt 11 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 12 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 13 Werking/toestand toegestaan licht/retroreflector |
Aandachtspunt 14 Plaatsing licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Aandachtspunt 15 Niet toegestaan licht aanwezig |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken OF-24-ZK | Nee |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 13680 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 45000 kg |
Maximale laadvermogen | 31320 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 6 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 03-04-2022 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 23-06-1999 |
Eerste afgifte in Nederland | 23-06-1999 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 6 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | MCO-48-03V/L |
Variant | |
Carrosserie | open wagen |
Plaats chassisnummer | r. tegen dwarsbalk |
Voertuigcategorie | O4 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | - |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €78 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €128 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide NOOTEBOOM rapport met daarin extra: