Merk | NISSAN |
Type | NISSAN TIIDA |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 06-04-2010 |
Nieuwprijs | € 25.288 |
Brandstof | Benzine / LPG |
Vermogen | 81 kW / 110 PK bij 6.000 rpm |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | 186 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 01-02-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 81 kW / 110 PK bij 6.000 rpm |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598cc |
Verbruik stad | 8.9 l/100km (1:11.2km) |
Verbruik snelweg | 5.7 l/100km (1:17.5km) |
Verbruik gecombineerd | 6.9 l/100km (1:14.5km) |
CO2 uitstoot | 165 g/km |
Zuinigheidslabel | D |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken RR-071-J | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 01-02-2024 |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Voorruitontdooiing en ontwaseming werkt niet |
Aandachtspunt 1 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 2 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 1 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 1 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Productiedatum | 06-04-2010 |
Motorcode | CPTA (TSI) |
Kleur | L8 (BLACK: phantom black pearl effect) |
Kleur dak | L8 (BLACK: phantom black pearl effect) |
S249A | Multifunctionele bediening stuurwiel (MULTIFUNKTION FUER LENKRAD) |
S255A | Lederen sportstuur (SPORT-LEDERLENKRAD) |
S258A | Banden met runflat eigenschappen (BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN) |
S322A | Comfort access (KOMFORTZUGANG) |
S402A | Panoramadak met schuif/kantel functie (PANORAMA GLASDACH) |
S688A | Harman/Kardon surround sound system (HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM) |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken RR-071-J | Ja |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de bestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan. Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 141.049 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten. Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 638.265 |
Omschrijving Software van de Intelligent Power Distribution Module (IPDM), bedoeld voor de automatische hoogteregeling van de koplampen, bevat een fout Mogelijk gevolg De automatische hoogteverstelling van de koplampen zal niet correct functioneren als het voertuig zwaar beladen wordt aan de achterzijde. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de Intelligent Power Distribution Module (IPDM) herprogrammeren en de automatische hoogteverstelling van de koplampen opnieuw initialiseren. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 25.175 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van NISSAN NISSAN TIIDA modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 735 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4.302 mm |
Voertuig breedte | 1.695 mm |
Voertuig hoogte | 1.533 mm |
Wielbasis | 2.600 mm |
Spoorbreedte voor | 1490 mm |
Spoorbreedte achter | 1480 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1224 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1715 kg |
Maximale laadvermogen | 491 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 602 kg |
Aanhanger geremd | 1200 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 28 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 4,3 liter |
Verversinterval motorolie | 30000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 6,4 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 12 maanden / 30000 km |
Vermogen | 81 kW / 110 PK bij 6.000 rpm |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | 186 km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 01-02-2024 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 06-04-2010 |
Eerste afgifte in Nederland | 05-01-2018 |
Laatste tenaamstelling | 13-12-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 28 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €250 | €1.000 |
Friesland | €246 | €984 |
Drenthe | €248 | €992 |
Overijssel | €241 | €964 |
Flevoland | €242 | €968 |
Gelderland | €252 | €1.008 |
Utrecht | €241 | €964 |
Noord-Holland | €238 | €952 |
Zuid-Holland | €252 | €1.008 |
Zeeland | €242 | €968 |
Noord-Brabant | €241 | €964 |
Limburg | €242 | €968 |
Uitvoering | D01 |
Motorcode | HR16 |
BPM bedrag | € 735 |
Handelsbenaming | NISSAN TIIDA |
Variant | D |
Carrosserie | MPV |
Plaats chassisnummer | r. op schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Wegenbelasting | €79 |
Brandstof | €46 |
Onderhoud | €21 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €23 |
Totaal | €179 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide NISSAN rapport met daarin extra: