Merk | NISSAN |
Type | PATROL GR 3.0 DI TURBO HTP |
Kleur | |
Bouwjaar | 30-06-2003 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 116 kW / 158 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 17-04-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 116 kW / 158 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2953cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 33-BJ-KG | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 17-04-2022 |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 3 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 4 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 5 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 6 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 7 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 8 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Koppelingskogel te veel gesleten |
Aandachtspunt 10 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 3 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 4 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 5 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 6 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 7 Koppelingskogel te veel gesleten |
Aandachtspunt 8 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Remlichten (alle) werken niet |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Brandstoflekkage |
Aandachtspunt 3 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 6 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Remleiding ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Schokdemper niet aanwezig/werkt niet goed |
Aandachtspunt 3 Werking bedrijfsrem onvoldoende |
Aandachtspunt 4 Werking parkeerrem/vastzetinrichting onvoldoende |
Aandachtspunt 1 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 33-BJ-KG | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaasmechanisme de behuizing van de airbag losraken. Mogelijk gevolg Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de passagier. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren aan het voertuig. De airbag inclusief het opblaasmechanisme zal worden vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.819 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten. Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden. Herstel De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 189.739 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan. Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de afdichting van het opblaasmechanisme van de airbag controleren. Als het nodig is, wordt het airbagopblaasmechanisme vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 650.812 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.400 mm |
Spoorbreedte voor | 1610 mm |
Spoorbreedte achter | 1630 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2265 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2850 kg |
Maximale laadvermogen | 585 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 41 |
Laatste 30 dagen bekeken | 3 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 116 kW / 158 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 17-04-2022 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 30-06-2003 |
Eerste afgifte in Nederland | 30-06-2003 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 41 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €663 | €2.652 |
Friesland | €663 | €2.652 |
Drenthe | €663 | €2.652 |
Overijssel | €663 | €2.652 |
Flevoland | €663 | €2.652 |
Gelderland | €663 | €2.652 |
Utrecht | €663 | €2.652 |
Noord-Holland | €663 | €2.652 |
Zuid-Holland | €663 | €2.652 |
Zeeland | €663 | €2.652 |
Noord-Brabant | €663 | €2.652 |
Limburg | €663 | €2.652 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €212 | €848 |
Friesland | €212 | €848 |
Drenthe | €212 | €848 |
Overijssel | €212 | €848 |
Flevoland | €212 | €848 |
Gelderland | €212 | €848 |
Utrecht | €212 | €848 |
Noord-Holland | €212 | €848 |
Zuid-Holland | €212 | €848 |
Zeeland | €212 | €848 |
Noord-Brabant | €212 | €848 |
Limburg | €212 | €848 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | PATROL GR 3.0 DI TURBO HTP |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 135 cm a. vooras |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 66 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €221 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €365 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide NISSAN rapport met daarin extra: