Merk | NETAM-FRUEHAUF |
Type | ONCRK 32W220A |
Kleur | |
Bouwjaar | 09-10-1990 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 11-11-2024 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Actieradius | - km |
NEDC elektrisch verbruik | - Wh/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 05-12-2024 |
Foto's | 10 (bekijk foto's) |
Vraagprijs | bekijk rapport |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken OB-48-NG | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 11-11-2024 |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 4 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 5 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 4 Afmeting of plaats stootbalk onjuist |
Aandachtspunt 5 Retroreflector ontbreekt |
Aandachtspunt 6 Verlichting asymmetrisch t.o.v. het midden |
Aandachtspunt 7 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 8 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Rem- of parkeerremkabel / buitenkabel ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Achterlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
Aandachtspunt 5 Retroreflector ontbreekt |
Aandachtspunt 6 Retroreflector vertoont gebrek |
Aandachtspunt 1 Hoofdbalk gescheurd |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Retroreflector ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 5 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Hoofdbalk gescheurd |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 4 Retroreflector niet juist aangebracht |
Aandachtspunt 1 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 2 Hoofdbalk gescheurd |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
Aandachtspunt 3 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 4 Achterlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
Aandachtspunt 5 Koppelingsplaat te veel gesleten |
Aandachtspunt 6 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 1 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 2 Chassisraam/carrosserie deel corrosie |
Aandachtspunt 3 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 4 Slag drukluchtremcilinder begrensd/te groot |
Aandachtspunt 5 Onderdeel reminrichting vertoont lekkage |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken OB-48-NG | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 9.510 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 7320 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 32000 kg |
Maximale laadvermogen | 24680 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 26 |
Laatste 30 dagen bekeken | 4 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 11-11-2024 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 09-10-1990 |
Eerste afgifte in Nederland | 09-10-1990 |
Laatste tenaamstelling | 13-11-2024 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 26 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | ONCRK 32W220A |
Variant | |
Carrosserie | open wagen met vast dak |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 200 cm v. hart asstel |
Voertuigcategorie | O4 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | - |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze NETAM-FRUEHAUF jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €78 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €128 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide NETAM-FRUEHAUF rapport met daarin extra: