Merk | MITSUBISHI |
Type | PAJERO 2.5 ICTD PANEL VAN |
Kleur | |
Bouwjaar | 19-02-1991 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 70 kW / 95 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 20-07-2025 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 70 kW / 95 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2477cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 12-05-2021 |
Foto's | 6 (bekijk foto's) |
Vraagprijs | bekijk rapport |
Kilometerstand | bekijk rapport |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken VL-952-N | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 20-07-2025 |
Aandachtspunt 1 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Achteruitrijlicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
Aandachtspunt 3 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 3 Chassisraam/carrosserie deel corrosie |
Aandachtspunt 4 Fusee ondeugdelijk bevestigd/teveel speling |
Aandachtspunt 5 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 6 Toegestaan licht/retroreflect. niet vlgs voorschrift |
Aandachtspunt 7 Kleur toegestaan licht niet volgens voorschrift |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken VL-952-N | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.350 mm |
Spoorbreedte voor | 1380 mm |
Spoorbreedte achter | 1400 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1690 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2200 kg |
Maximale laadvermogen | 510 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 26 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 70 kW / 95 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 20-07-2025 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 19-02-1991 |
Eerste afgifte in Nederland | 07-01-2015 |
Laatste tenaamstelling | 26-08-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 26 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €468 | €1.872 |
Friesland | €468 | €1.872 |
Drenthe | €468 | €1.872 |
Overijssel | €468 | €1.872 |
Flevoland | €468 | €1.872 |
Gelderland | €468 | €1.872 |
Utrecht | €468 | €1.872 |
Noord-Holland | €468 | €1.872 |
Zuid-Holland | €468 | €1.872 |
Zeeland | €468 | €1.872 |
Noord-Brabant | €468 | €1.872 |
Limburg | €468 | €1.872 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €157 | €628 |
Friesland | €157 | €628 |
Drenthe | €157 | €628 |
Overijssel | €157 | €628 |
Flevoland | €157 | €628 |
Gelderland | €157 | €628 |
Utrecht | €157 | €628 |
Noord-Holland | €157 | €628 |
Zuid-Holland | €157 | €628 |
Zeeland | €157 | €628 |
Noord-Brabant | €157 | €628 |
Limburg | €157 | €628 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | PAJERO 2.5 ICTD PANEL VAN |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk a. achteras |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 0 |
Geluid rijdend | 77 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €156 |
Brandstof | €92 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €298 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MITSUBISHI rapport met daarin extra: