Merk | MITSUBISHI |
Type | MITSUBISHI OUTLANDER |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 18-01-2013 |
Nieuwprijs | € 50.344 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 3.500 rpm |
0-100km/h | 11,1 seconden |
Topsnelheid | 198 km/h |
Transmissie | 6 v., automaat |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 18-01-2019 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 3.500 rpm |
Koppel | 380 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2268cc |
Verbruik stad | 7.1 l/100km (1:14.1km) |
Verbruik snelweg | 5.1 l/100km (1:19.6km) |
Verbruik gecombineerd | 5.8 l/100km (1:17.2km) |
CO2 uitstoot | 153 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 69-ZSH-7 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 18-01-2019 |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 69-ZSH-7 | Ja |
Omschrijving Bij een aantal voertuigen met een 4N14 motor is de plek waar de oliekeerring tussen de automatische versnelling en tussenbak gemonteerd is niet juist gefabriceerd. Hierdoor kan de oliekeerring in de tussenbak losraken en verschuiven. Mogelijk gevolg Lekkage van de ATF-olie uit de automatische versnellingsbak. Hierdoor kan de oliedruk in de automatische versnellingsbak zakken waardoor de auto slecht kan gaan schakelen en stilvallen. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd op korte termijn een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de tussenbak controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 10.429 |
Omschrijving Onjuiste software in de Adaptive Cruise Control ECU. Mogelijk gevolg Onjuist functioneren van de adaptive cruise control. Hierdoor kan bij het rijden in een tunnel, met Adaptive Cruise Control aan, de wand gezien worden als voorganger. Hierdoor kan het voertuig uit zichzelf gaan afremmen, wat van invloed kan zijn op het achterop komend verkeer. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd op korte termijn een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de vernieuwde software in de ACC ECU laden. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 8.166 |
Omschrijving Een elektrisch onderdeel in de computer (ECU) van de elektronische stuurbekrachtiging (EPS) kan een storing veroorzaken. Mogelijk gevolg Uitval van de stuurbekrachtiging. Dit kan leiden tot zwaar sturen. Tevens kan de EPS waarschuwingslamp oplichten. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd op korte termijn een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de EPS ECU vervangen |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 8.166 |
Omschrijving De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvoldoende. Hierdoor kan corrosievorming op het handremmechanisme ontstaan waardoor het mechanisme vast kan gaan zitten. Mogelijk gevolg Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging komen. Tevens kan door een vastzittend verstelmechanisme de remblokslijtage hoog zijn. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achterremklauwen controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 277.950 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4655 mm |
Voertuig breedte | 1800 mm |
Voertuig hoogte | 1680 mm |
Wielbasis | 2670 mm |
Spoorbreedte voor | 1540 mm |
Spoorbreedte achter | 1540 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1585 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2260 kg |
Maximale laadvermogen | 585 kg |
Maximale dakbelasting | 80 kg |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - kg |
Laadruimte inhoud | 220-1691 l |
Totaal bekeken | 4 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven, 294 mm |
Remmen achter | schijven, 302 mm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 15.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 5 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 12 jaar |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 5,5 liter |
Verversinterval motorolie | 15000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Verversinterval koelvloeistof | 120000 km / 72 maanden |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 3.500 rpm |
Koppel | 380 Nm |
Topsnelheid | 198 km/h |
0-100km/h | 11,1 s |
Vervaldatum APK | 18-01-2019 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 18-01-2013 |
Eerste afgifte in Nederland | 18-01-2013 |
Laatste tenaamstelling | 18-04-2018 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 4 |
Voorbanden | 225/55R18 |
225
55
R18
|
Achterbanden | 225/55R18 |
225
55
R18
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (225) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (55) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R18) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 18" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €546 | €2.184 |
Friesland | €539 | €2.156 |
Drenthe | €542 | €2.168 |
Overijssel | €531 | €2.124 |
Flevoland | €532 | €2.128 |
Gelderland | €549 | €2.196 |
Utrecht | €530 | €2.120 |
Noord-Holland | €525 | €2.100 |
Zuid-Holland | €550 | €2.200 |
Zeeland | €533 | €2.132 |
Noord-Brabant | €532 | €2.128 |
Limburg | €532 | €2.128 |
Uitvoering | ALCCC6A7AAAA |
Motorcode | 4N14 |
BPM bedrag | € 13.290 |
Handelsbenaming | MITSUBISHI OUTLANDER |
Variant | GF621 |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | r. schutbord |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 86,0 x 97,6 mm |
Compressieverhouding | 14,9 :1 |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 79 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 60 l |
Wegenbelasting | €175 |
Brandstof | €82 |
Onderhoud | €24 |
Banden | €14 |
Verzekering v.a. | €32 |
Totaal | €327 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MITSUBISHI rapport met daarin extra: