Merk | MITSUBISHI |
Type | MITSUBISHI OUTLANDER |
Kleur | blauw |
Bouwjaar | 08-11-2013 |
Nieuwprijs | € 49.679 |
Brandstof | Elektriciteit / Benzine / Elektriciteit |
Vermogen | 89 kW / 121 PK |
Vermogen elektromotor | 25 kW / 34 PK |
0-100km/h | 11,0 seconden |
Topsnelheid | 170 km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 05-08-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 89 kW / 121 PK |
Koppel | 300 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 6-SNN-27 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 05-08-2025 |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Claxon werkt niet goed |
Aandachtspunt 3 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 3 Mistlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 4 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 5 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 CO meer dan wettelijk toegestaan |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Controle alle brandstoffen niet mogelijk |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 6-SNN-27 | Ja |
Omschrijving De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een onjuist signaal richting het 3e remlicht worden gestuurd. Mogelijk gevolg Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. Hierdoor kunnen de overige verkeersdeelnemers onverwacht reageren. Tevens kunnen er foutwaarschuwingen in het display van de auto waar te nemen zijn. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd op korte termijn een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de regeleenheid van de trekhaakbekabeling vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.061 |
Omschrijving De accupakket Cell Monitoring Unit (CMU) bevat foute software. Hierdoor kan het accupakket leeglopen. Mogelijk gevolg Indien het accupakket te keeg raakt kan de motor in noodloop raken. Hierdoor wordt de maximum snelheid teruggebracht tot 80 km/h, totdat het accupakket geheel leeg is, en het voertuig tot stilstand komt. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd op korte termijn een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de software van de Cell Monitoring Unit overschrijven. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 1.783 |
Omschrijving De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet afdoende. Mogelijk gevolg Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto stil kan vallen. De bestuurder wordt geïnformeerd middels een controlelampje op het dashboard. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de motor-ECU software en de bougies vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.332 |
Omschrijving De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvoldoende. Hierdoor kan corrosievorming op het handremmechanisme ontstaan waardoor het mechanisme vast kan gaan zitten. Mogelijk gevolg Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging komen. Tevens kan door een vastzittend verstelmechanisme de remblokslijtage hoog zijn. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achterremklauwen controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 277.950 |
Omschrijving De afdichting van de kogelverbinding van het ruitenwissermechaniek kan water doorlaten. Als gevolg kan in de kogelverbinding corrosie ontstaan en de verbinding losraken. Mogelijk gevolg Niet werken van de ruitenwissers. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Het ruitenwissermechaniek wordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.652 |
Omschrijving De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem. Mogelijk gevolg Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 13.299 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.670 mm |
Spoorbreedte voor | 1540 mm |
Spoorbreedte achter | 1540 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1785 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2310 kg |
Maximale laadvermogen | 525 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 1500 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 48 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 89 kW / 121 PK |
Koppel | 300 Nm |
Topsnelheid | 170 km/h |
0-100km/h | 11,0 s |
Vervaldatum APK | 05-08-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 08-11-2013 |
Eerste afgifte in Nederland | 08-11-2013 |
Laatste tenaamstelling | 05-08-2024 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 48 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €172 | €688 |
Friesland | €167 | €668 |
Drenthe | €169 | €676 |
Overijssel | €162 | €648 |
Flevoland | €163 | €652 |
Gelderland | €173 | €692 |
Utrecht | €162 | €648 |
Noord-Holland | €159 | €636 |
Zuid-Holland | €174 | €696 |
Zeeland | €164 | €656 |
Noord-Brabant | €163 | €652 |
Limburg | €163 | €652 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | MITSUBISHI OUTLANDER |
Variant | |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | r. schutbord |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | Z |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze MITSUBISHI jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €53 |
Brandstof | €105 |
Onderhoud | €23 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €29 |
Totaal | €220 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MITSUBISHI rapport met daarin extra: