Merk | MITSUBISHI |
Type | MITSUBISHI OUTLANDER |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 02-03-2010 |
Nieuwprijs | € 53.931 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 103 kW / 140 PK bij 4.000 rpm |
0-100km/h | 10,8 seconden |
Topsnelheid | 187 km/h |
Transmissie | 6 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 02-04-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 103 kW / 140 PK bij 4.000 rpm |
Koppel | 310 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1968cc | CO2 uitstoot | 183 g/km |
Zuinigheidslabel | F |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 30-03-2022 |
Foto's | 20 (bekijk foto's) |
Vraagprijs | bekijk rapport |
Kilometerstand | bekijk rapport |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 29-03-2022 |
Foto's | 10 (bekijk foto's) |
Vraagprijs | bekijk rapport |
Kilometerstand | bekijk rapport |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 20-02-2022 |
Foto's | 0 |
Kilometerstand | bekijk rapport |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 48-XVJ-7 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 02-04-2022 |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 4 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 5 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 48-XVJ-7 | Ja |
Omschrijving De overgangsweerstand in de Electronische Controle-Unit (ECU) kan spanningsverlies tot gevolg hebben. Mogelijk gevolg De verlichting en de ruitenwissers kunnen uitvallen. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht voor het maken van een afspraak contact op te nemen met een merkdealer. Deze zal de ECU controleren op productiedatum en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 65.124 |
Omschrijving Bij auto?s, voorzien van LED-achterlichten, kan door aanwezigheid van in de fabriek gebruikte siliconen het elektrische signaal van de remlichtschakelaar verstoord raken. Mogelijk gevolg Het niet functioneren van de remlichten als het rempedaal wordt ingetrapt. Dit kan een gevaar opleveren voor het achteropkomende verkeer. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met een merkdealer. Deze zal de remlichtschakelaar vervangen en de voedingsstekker reinigen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 104.729 |
Omschrijving In de ruitenwissermotor kan water binnendringen. Mogelijk gevolg Niet werken van de ruitenwissermotor. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De ruitenwissermotor wordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 161.873 |
Omschrijving Door veroudering van de lijmlaag kan de kleefkracht tussen het zonnedakglaspaneel en het zonnedakframe afnemen. Hierdoor kan het glaspaneel losraken. Mogelijk gevolg Indien het glaspaneel losraakt kan dit een gevaar opleveren voor overige weggebruikers. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het zonnedakframe en het glaspaneel vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 46.674 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MITSUBISHI MITSUBISHI OUTLANDER modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 14.783 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4.640 mm |
Voertuig breedte | 1.800 mm |
Voertuig hoogte | 1.720 mm |
Wielbasis | 2.670 mm |
Spoorbreedte voor | 1540 mm |
Spoorbreedte achter | 1540 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1675 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2360 kg |
Maximale laadvermogen | 685 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2000 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 8 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 4 liter |
Verversinterval motorolie | 15000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Verversinterval koelvloeistof | 60000 km / 48 maanden |
Vermogen | 103 kW / 140 PK bij 4.000 rpm |
Koppel | 310 Nm |
Topsnelheid | 187 km/h |
0-100km/h | 10,8 s |
Vervaldatum APK | 02-04-2022 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 02-03-2010 |
Eerste afgifte in Nederland | 16-08-2012 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 8 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €590 | €2.360 |
Friesland | €582 | €2.328 |
Drenthe | €585 | €2.340 |
Overijssel | €573 | €2.292 |
Flevoland | €574 | €2.296 |
Gelderland | €593 | €2.372 |
Utrecht | €573 | €2.292 |
Noord-Holland | €567 | €2.268 |
Zuid-Holland | €594 | €2.376 |
Zeeland | €576 | €2.304 |
Noord-Brabant | €574 | €2.296 |
Limburg | €574 | €2.296 |
Uitvoering | ABAAA6A6A |
Motorcode | BSY |
BPM bedrag | € 14.783 |
Handelsbenaming | MITSUBISHI OUTLANDER |
Variant | CB821 |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | by schutbord |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Wegenbelasting | €189 |
Brandstof | €96 |
Onderhoud | €24 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €32 |
Totaal | €351 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MITSUBISHI rapport met daarin extra: