Merk | MITSUBISHI |
Type | MITSUBISHI I-MIEV |
Kleur | wit |
Bouwjaar | 23-07-2012 |
Nieuwprijs | € 27.989 |
Brandstof | Elektriciteit |
Vermogen | - kW / - PK |
Vermogen elektromotor | 35 kW / 48 PK |
0-100km/h | 15,9 seconden |
Topsnelheid | 130 km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 23-07-2020 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | - kW / - PK |
Koppel | 180 Nm |
Actieradius | 150 km |
NEDC elektrisch verbruik | 135 Wh/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 42-XSJ-6 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 23-07-2020 |
Aandachtspunt 1 Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 42-XSJ-6 | Ja |
Omschrijving Een onderdeel van de vacuümpomp kan defect zijn, waardoor deze onvoldoende capaciteit heeft om de rembekrachtiging te blijven activeren. Mogelijk gevolg De mogelijkheid bestaat dat op termijn de rembekrachtiging tijdens het remmen uit kan vallen. Voor het bereiken van een remvertraging moet het rempedaal dan met een grotere kracht dan gebruikelijk worden ingedrukt. Herstel De producent/distributeur roept de betreffende voertuigen/producten terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren. De vacuümpomp van de rembekrachtiging zal worden vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 2.142 |
Omschrijving De vacuümpomp van de rembekrachtiger kan defect raken. Afhankelijk van het bouwjaar kan de oorzaak het relais, de pomp en/of de software de oorzaak zijn. Mogelijk gevolg Uitval van de rembekrachtiger. Hierdoor kan het rempedaal hard aanvoelen, en de remafstand groter kan worden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht voor het maken van een afspraak contact op te nemen met een merkdealer. Deze zal het voertuig inspecteren en indien nodig de vacuümpomp, het relais en/of de software vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.996 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Daarbij kan de behuizing beschadigen. Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De gasontsteker van de voorste passawordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De bestuurders- en passagiersairbagontsteker worden dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving In de remvacuümpomp kan mogelijk water binnendringen waardoor interne corrosie wordt veroorzaakt, Mogelijk gevolg Corrosie kan leiden tot een verminderde rembooster ondersteuning waardoor de remafstand mogelijk toeneemt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de rembekrachtigervacuümpomp. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.082 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 3.475 mm |
Voertuig breedte | 1.475 mm |
Voertuig hoogte | 1.610 mm |
Wielbasis | 2.550 mm |
Spoorbreedte voor | 1270 mm |
Spoorbreedte achter | 1310 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1085 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1450 kg |
Maximale laadvermogen | 365 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 1 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Verversinterval koelvloeistof | 240 maanden |
Vermogen | - kW / - PK |
Koppel | 180 Nm |
Topsnelheid | 130 km/h |
0-100km/h | 15,9 s |
Vervaldatum APK | 23-07-2020 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 23-07-2012 |
Eerste afgifte in Nederland | 23-07-2012 |
Laatste tenaamstelling | 28-06-2019 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 1 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €0 | €0 |
Friesland | €0 | €0 |
Drenthe | €0 | €0 |
Overijssel | €0 | €0 |
Flevoland | €0 | €0 |
Gelderland | €0 | €0 |
Utrecht | €0 | €0 |
Noord-Holland | €0 | €0 |
Zuid-Holland | €0 | €0 |
Zeeland | €0 | €0 |
Noord-Brabant | €0 | €0 |
Limburg | €0 | €0 |
Uitvoering | AAAAAAA4AAAA |
Motorcode | Y4F1 |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | MITSUBISHI I-MIEV |
Variant | HA311 |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | r. kofferruimte |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | Z |
Geluid rijdend | 66 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €14 |
Onderhoud | €21 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €23 |
Totaal | €68 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MITSUBISHI rapport met daarin extra: