Merk | MERCEDES-BENZ |
Type | 412 D |
Kleur | |
Bouwjaar | 04-03-1997 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 90 kW / 123 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 10-05-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 90 kW / 123 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 5 |
Cilinderinhoud | - cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken VR-PZ-26 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 10-05-2024 |
Aandachtspunt 1 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Remlicht afgeschermd |
Aandachtspunt 1 Remkrachtregelaar werkt niet goed |
Aandachtspunt 1 Roestschade dragende delen en verankeringen |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Remleiding ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 5 Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
Aandachtspunt 6 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 7 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 8 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Remlichten (alle) werken niet |
Aandachtspunt 10 Claxon werkt niet/ontbreekt |
Aandachtspunt 1 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Aandachtspunt 5 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Aandachtspunt 6 Afstelling dimlicht |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken VR-PZ-26 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 4.020 mm |
Spoorbreedte voor | 1650 mm |
Spoorbreedte achter | 1550 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2220 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3500 kg |
Maximale laadvermogen | 1280 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 7 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 9,5 liter |
Verversinterval motorolie | 22500 km / 450 uur / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 7,5 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 36 maanden |
Vermogen | 90 kW / 123 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 10-05-2024 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 04-03-1997 |
Eerste afgifte in Nederland | 04-03-1997 |
Laatste tenaamstelling | 11-10-2016 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 7 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | 412 D |
Variant | |
Carrosserie | voor vervoer voertuigen |
Plaats chassisnummer | boven r. balk tegen voorwielscherm 020 cm a. vooras |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 2 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €144 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport met daarin extra: