Merk | MERCEDES-BENZ |
Type | 410D |
Kleur | |
Bouwjaar | 06-01-2000 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 75 kW / 102 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 26-03-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 75 kW / 102 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 5 |
Cilinderinhoud | - cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 51-VN-FT | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 26-03-2022 |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 1 Bewegingsmogelijkheden parkeerrem beperkt |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Retroreflector ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Richtingaanwijzers glas gerepareerd, bewerkt of verwijderd |
Aandachtspunt 6 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 2 Retroreflector ontbreekt |
Aandachtspunt 3 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 2 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 2 Parkeerrem/vastzetinrichting werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 3 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 51-VN-FT | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 4.020 mm |
Spoorbreedte voor | 1550 mm |
Spoorbreedte achter | 1650 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2090 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3500 kg |
Maximale laadvermogen | 1410 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 3 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 75 kW / 102 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 26-03-2022 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 06-01-2000 |
Eerste afgifte in Nederland | 06-01-2000 |
Laatste tenaamstelling | 23-03-2016 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 3 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | 410D |
Variant | |
Carrosserie | open wagen |
Plaats chassisnummer | boven r. balk tegen voorwielscherm 020 cm a. vooras |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €93 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €143 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport met daarin extra: