Merk | MERCEDES-BENZ |
Type | 315 CDI |
Kleur | |
Bouwjaar | 20-05-2008 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 110 kW / 150 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 06-07-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 110 kW / 150 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2148cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 50-VRL-8 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 06-07-2023 |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Voorruit beschadigd indirecte of directe gezichtsveld |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Aandrijving ondeugdelijk |
Aandachtspunt 2 Retroreflector vertoont gebrek |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 3 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 4 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 5 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 50-VRL-8 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3.660 mm |
Spoorbreedte voor | 1730 mm |
Spoorbreedte achter | 1720 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2070 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3500 kg |
Maximale laadvermogen | 1430 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 26 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 110 kW / 150 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 06-07-2023 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 20-05-2008 |
Eerste afgifte in Nederland | 20-05-2008 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 26 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €598 | €2.392 |
Friesland | €598 | €2.392 |
Drenthe | €598 | €2.392 |
Overijssel | €598 | €2.392 |
Flevoland | €598 | €2.392 |
Gelderland | €598 | €2.392 |
Utrecht | €598 | €2.392 |
Noord-Holland | €598 | €2.392 |
Zuid-Holland | €598 | €2.392 |
Zeeland | €598 | €2.392 |
Noord-Brabant | €598 | €2.392 |
Limburg | €598 | €2.392 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €193 | €772 |
Friesland | €193 | €772 |
Drenthe | €193 | €772 |
Overijssel | €193 | €772 |
Flevoland | €193 | €772 |
Gelderland | €193 | €772 |
Utrecht | €193 | €772 |
Noord-Holland | €193 | €772 |
Zuid-Holland | €193 | €772 |
Zeeland | €193 | €772 |
Noord-Brabant | €193 | €772 |
Limburg | €193 | €772 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 14.014 |
Handelsbenaming | 315 CDI |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | midden tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €199 |
Brandstof | €93 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €342 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport met daarin extra: