Merk | MAZDA |
Type | 626 HATCHBACK 2.0I GLX AUT. U9 |
Kleur | rood |
Bouwjaar | 19-09-1991 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 66 kW / 90 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 09-05-2019 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 66 kW / 90 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken DB-TS-80 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 09-05-2019 |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 5 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 6 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Brandstofsysteem lekt |
Aandachtspunt 2 Band met onvoldoende spanning |
Aandachtspunt 3 Trommel-/schijfrem draait niet/onvoldoende vrij |
Aandachtspunt 4 Onvoldoende remvoering aanwezig |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 3 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af |
Aandachtspunt 5 Stofhoes fuseekogel dicht niet meer af |
Aandachtspunt 6 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 7 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 8 Stofhoes stuurhuis/-kogel dicht niet af |
Aandachtspunt 9 Onderdeel reminrichting vertoont lekkage |
Aandachtspunt 10 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Aandachtspunt 11 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 12 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Onderdeel stuurinrichting niet geborgd |
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 3 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 4 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 5 Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af |
Aandachtspunt 6 Stofhoes fuseekogel dicht niet meer af |
Aandachtspunt 7 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 8 Stofhoes stuurhuis/-kogel dicht niet af |
Aandachtspunt 9 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 10 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken DB-TS-80 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1460 mm |
Spoorbreedte achter | 1460 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1160 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1650 kg |
Maximale laadvermogen | 490 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 550 kg |
Aanhanger geremd | 1300 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 21 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 66 kW / 90 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 09-05-2019 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 19-09-1991 |
Eerste afgifte in Nederland | 19-09-1991 |
Laatste tenaamstelling | 09-01-2019 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 21 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €177 | €708 |
Friesland | €173 | €692 |
Drenthe | €175 | €700 |
Overijssel | €168 | €672 |
Flevoland | €168 | €672 |
Gelderland | €179 | €716 |
Utrecht | €168 | €672 |
Noord-Holland | €164 | €656 |
Zuid-Holland | €179 | €716 |
Zeeland | €169 | €676 |
Noord-Brabant | €168 | €672 |
Limburg | €168 | €672 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | 626 HATCHBACK 2.0I GLX AUT. U9 |
Variant | |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | r. tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 0 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 82 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €55 |
Brandstof | €105 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €210 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAZDA rapport met daarin extra: