Merk | MAZDA |
Type | MAZDA 6 |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 28-05-2002 |
Nieuwprijs | € 32.220 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 122 kW / 166 PK bij 6.500 rpm |
0-100km/h | 8,9 seconden |
Topsnelheid | 214 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 31-12-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 122 kW / 166 PK bij 6.500 rpm |
Koppel | 207 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2261cc |
Verbruik stad | 12.2 l/100km (1:8.2km) |
Verbruik snelweg | 7.0 l/100km (1:14.3km) |
Verbruik gecombineerd | 8.9 l/100km (1:11.2km) |
CO2 uitstoot | 212 g/km |
Zuinigheidslabel | D |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 81-TD-DN | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 31-12-2022 |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 2 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 81-TD-DN | Ja |
Omschrijving De gasontsteker van de passagiersairbag kan met een te hoge druk zijn gevuld. Mogelijk gevolg Tijdens het activeren van de passagiersairbag kunnen kleine stukjes metaal van de behuizing afbreken. Deze stukjes metaal kunnen de passagier verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer voor het vervangen van de gasontsteker. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.749 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten en metalen fragmenten losraken en door het airbagkussen slaan. Mogelijk gevolg De metalen fragmenten kunnen ernstig letsel veroorzaken van bestuurder of passagier. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Het ontstekingsmechanisme wordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 100.000 |
Omschrijving De ontsteker van de passagiersairbag kan door langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad inwendig corroderen. Mogelijk gevolg Als er een aanrijding plaats vindt waarbij de passagiersairbag wordt geactiveerd zou het kunnen dat stukjes metaal de bestuurder of andere inzittenden raken, met ernstige letsels tot gevolg. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met merkdealer. De ontsteker wordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.830 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MAZDA MAZDA 6 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 7.903 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4670 mm |
Voertuig breedte | 1780 mm |
Voertuig hoogte | 1435 mm |
Wielbasis | 2675 mm |
Spoorbreedte voor | 1550 mm |
Spoorbreedte achter | 1550 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1315 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1885 kg |
Maximale laadvermogen | 570 kg |
Maximale dakbelasting | 100 kg |
Aanhanger ongeremd | 550 kg |
Aanhanger geremd | 1500 kg |
Maximale kogeldruk | 75 kg |
Laadruimte inhoud | 500 l |
Totaal bekeken | 26 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | schijven |
Draaicirkel | 11,8 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 20.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 3 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 12 jaar |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 5,7 liter |
Verversinterval motorolie | 15000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Verversinterval koelvloeistof | 195000 km / 132 maanden |
Vermogen | 122 kW / 166 PK bij 6.500 rpm |
Koppel | 207 Nm |
Topsnelheid | 214 km/h |
0-100km/h | 8,9 s |
Vervaldatum APK | 31-12-2022 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 28-05-2002 |
Eerste afgifte in Nederland | 04-07-2006 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 26 |
Voorbanden | 215/45R17 |
215
45
R17
|
Achterbanden | 215/45R17 |
215
45
R17
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (215) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (45) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €205 | €820 |
Friesland | €200 | €800 |
Drenthe | €202 | €808 |
Overijssel | €194 | €776 |
Flevoland | €195 | €780 |
Gelderland | €207 | €828 |
Utrecht | €194 | €776 |
Noord-Holland | €190 | €760 |
Zuid-Holland | €207 | €828 |
Zeeland | €196 | €784 |
Noord-Brabant | €194 | €776 |
Limburg | €195 | €780 |
Uitvoering | 2 |
Motorcode | L3 |
BPM bedrag | € 7.903 |
Handelsbenaming | MAZDA 6 |
Variant | 123 |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 87,5 x 94,0 mm |
Compressieverhouding | 10,6 :1 |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 73 dB(A) |
Geluid stationair | 85 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 64 l |
Wegenbelasting | €63 |
Brandstof | €141 |
Onderhoud | €22 |
Banden | €12 |
Verzekering v.a. | €26 |
Totaal | €264 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAZDA rapport met daarin extra: