Merk | MAZDA |
Type | 323 F 1.6I-16V GLX U9 |
Kleur | rood |
Bouwjaar | 27-05-1992 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 66 kW / 90 PK |
0-100km/h | 10,4 seconden |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 01-07-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 66 kW / 90 PK |
Koppel | 135 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598cc |
CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 7-TTR-25 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 01-07-2021 |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Accu niet deugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Elektr. Bedrading ondeugdelijk bevestigd/geisoleerd |
Aandachtspunt 4 Werking bedrijfsrem onvoldoende |
Aandachtspunt 5 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 6 Afstelling dimlicht |
Aandachtspunt 7 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 7-TTR-25 | Ja |
Omschrijving Sluiting in de contactschakelaar als gevolg van carbonisatie van overtollig vet op de electrische contacten. Mogelijk gevolg Rookvorming met het risico op brandgevaar. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd spoedig een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de contactschakelaar vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 1.475.913 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.500 mm |
Spoorbreedte voor | 1430 mm |
Spoorbreedte achter | 1440 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 990 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1500 kg |
Maximale laadvermogen | 510 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 400 kg |
Aanhanger geremd | 1200 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 23 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 66 kW / 90 PK |
Koppel | 135 Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | 10,4 s |
Vervaldatum APK | 01-07-2021 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 27-05-1992 |
Eerste afgifte in Nederland | 08-05-2014 |
Laatste tenaamstelling | 24-06-2021 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 23 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €122 | €488 |
Friesland | €119 | €476 |
Drenthe | €120 | €480 |
Overijssel | €115 | €460 |
Flevoland | €116 | €464 |
Gelderland | €123 | €492 |
Utrecht | €115 | €460 |
Noord-Holland | €113 | €452 |
Zuid-Holland | €123 | €492 |
Zeeland | €116 | €464 |
Noord-Brabant | €116 | €464 |
Limburg | €116 | €464 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | 323 F 1.6I-16V GLX U9 |
Variant | |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | r. tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 0 |
Geluid rijdend | 74 dB(A) |
Geluid stationair | 83 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €38 |
Brandstof | €105 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €193 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAZDA rapport met daarin extra: