Merk | MAN |
Type | TGS 18.320 4X2 BL |
Kleur | |
Bouwjaar | 13-09-2011 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 235 kW / 320 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 13-09-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 235 kW / 320 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 10518cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BZ-LF-94 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 13-09-2025 |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 3 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Remlichten (alle) werken niet |
Aandachtspunt 5 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 1 Spiegel ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Verzegeling bewegingssensor |
Aandachtspunt 1 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 3 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 2 Onderdeel reminrichting niet juist bevestigd |
Aandachtspunt 3 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 4 Achterlicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
Aandachtspunt 5 (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 6 Koppelingspen te veel gesleten |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
Aandachtspunt 3 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 4 Remslang schuurt langs enig deel |
Aandachtspunt 5 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Rempedaal niet stroef |
Aandachtspunt 3 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 4 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 6 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Koppelingspen te veel gesleten |
Aandachtspunt 8 Sluit- en borginrichting werkt niet goed |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 4 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast |
Aandachtspunt 5 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 6 Achterlicht glas gerepareerd of bewerkt of verwijderd |
Aandachtspunt 7 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Aandachtspunt 3 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BZ-LF-94 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3.900 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 10200 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 20500 kg |
Maximale laadvermogen | 10300 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 19 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 235 kW / 320 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 13-09-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 13-09-2011 |
Eerste afgifte in Nederland | 13-09-2011 |
Laatste tenaamstelling | 15-09-2011 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 19 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | TGS 18.320 4X2 BL |
Variant | |
Carrosserie | afneembare bovenbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 110 cm v. achteras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze MAN jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €144 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAN rapport met daarin extra: