Merk | MAN |
Type | TGS 26.440 6X2-4 BL |
Kleur | |
Bouwjaar | 29-04-2009 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 324 kW / 441 PK bij 1.900 rpm |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | 90 km/h |
Transmissie | 16 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 03-05-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 324 kW / 441 PK bij 1.900 rpm |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 10518cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BV-XX-85 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 03-05-2022 |
Aandachtspunt 1 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 3 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 2 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 3 Oprolmechanisme gordel werkt niet |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Mistlichten schakelaar ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Onderste lagerbus zit los/bevestiging is uitgeslagen |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurhuis/-kogel dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BV-XX-85 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | mm |
Voertuig breedte | 2.600 mm |
Voertuig hoogte | 4.000 mm |
Wielbasis | 5.250 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 18830 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 28000 kg |
Maximale laadvermogen | 9170 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 25 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 324 kW / 441 PK bij 1.900 rpm |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | 90 km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 03-05-2022 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 29-04-2009 |
Eerste afgifte in Nederland | 29-04-2009 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 25 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | E518 |
Motorcode | D2066LF25 |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | TGS 26.440 6X2-4 BL |
Variant | LU26D20666X2NBLC |
Carrosserie | open wagen |
Plaats chassisnummer | r. balk by vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €96 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €146 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAN rapport met daarin extra: