Merk | MAN |
Type | TGS |
Kleur | |
Bouwjaar | 24-06-2014 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 324 kW / 441 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 30-12-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 324 kW / 441 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 10518cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 07-10-2022 |
Foto's | 10 (bekijk foto's) |
Vraagprijs | bekijk rapport |
Kilometerstand | bekijk rapport |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 33-BDZ-3 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 30-12-2022 |
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 4 Band beschadigd |
Aandachtspunt 5 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast |
Aandachtspunt 6 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 7 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 8 Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
Aandachtspunt 9 Afmeting of plaats stootbalk onjuist |
Aandachtspunt 10 Lichtbeeld dimlicht onjuist |
Aandachtspunt 11 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 12 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 5 Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
Aandachtspunt 6 Afmeting of plaats stootbalk onjuist |
Aandachtspunt 7 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 8 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 9 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 10 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 4 Lijnmarkering ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Band vertoont uitstulping(en) |
Aandachtspunt 3 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 6 Rempedaal niet stroef |
Aandachtspunt 7 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 8 Voorruitontdooiing en ontwaseming werkt niet |
Aandachtspunt 9 Afmeting of plaats stootbalk onjuist |
Aandachtspunt 10 Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 11 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Rempedaal niet stroef |
Aandachtspunt 5 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 6 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 9 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 10 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 2 Fusee ondeugdelijk bevestigd/teveel speling |
Aandachtspunt 3 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 4 Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. |
Aandachtspunt 5 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 6 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Aandachtspunt 7 Kleur verplicht licht niet volgens voorschrift |
Aandachtspunt 8 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 33-BDZ-3 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 17650 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 49000 kg |
Maximale laadvermogen | 31350 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 2 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 324 kW / 441 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 30-12-2022 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 24-06-2014 |
Eerste afgifte in Nederland | 26-06-2014 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 2 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | TGS |
Variant | |
Carrosserie | kipper |
Plaats chassisnummer | r. balk by vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €96 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €146 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAN rapport met daarin extra: