Merk | KENNIS |
Type | OP-1730-GB |
Kleur | |
Bouwjaar | 01-07-1988 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 19-08-2023 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Actieradius | - km |
NEDC elektrisch verbruik | - Wh/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken OH-61-73 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 19-08-2023 |
Aandachtspunt 1 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 2 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Aandachtspunt 4 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
Aandachtspunt 5 Draaikransdelen ingesleten / te veel speling |
Aandachtspunt 6 Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
Aandachtspunt 7 Remcilinder vertoont te veel corrosie |
Aandachtspunt 1 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Werking gasveersysteem ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 5 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
Aandachtspunt 6 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 2 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
Aandachtspunt 5 Draaikransdelen ingesleten / te veel speling |
Aandachtspunt 6 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
Aandachtspunt 7 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Aandachtspunt 2 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Draaikransdelen ingesleten / te veel speling |
Aandachtspunt 4 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 5 Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
Aandachtspunt 6 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 7 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Verlichting kleur niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 9 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Draaikransdelen slijten op elkaar in/te veel speling |
Aandachtspunt 4 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 5 Onderdeel reminrichting vertoont lekkage |
Aandachtspunt 1 Wiellager heeft teveel speling |
Aandachtspunt 2 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd/niet geborgd |
Aandachtspunt 3 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken OH-61-73 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 9.900 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 9920 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 47000 kg |
Maximale laadvermogen | 37080 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 19 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 19-08-2023 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 01-07-1988 |
Eerste afgifte in Nederland | 01-07-1988 |
Laatste tenaamstelling | 28-12-2015 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 19 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | OP-1730-GB |
Variant | |
Carrosserie | open wagen |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. hart asstel |
Voertuigcategorie | O4 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | - |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze KENNIS jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €78 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €128 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide KENNIS rapport met daarin extra: