Merk | JUNGE FAHRZEUGBAU |
Type | JF/DC KST02 |
Kleur | |
Bouwjaar | 12-09-2014 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 155 kW / 211 PK bij 2.200 rpm |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | 90 km/h |
Transmissie | 6 v., automaat |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 15-04-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 155 kW / 211 PK bij 2.200 rpm |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 5132cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 48-BFD-6 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 15-04-2021 |
Aandachtspunt 1 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 2 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 4 Waarschuwingsknipperlichten werken niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 1 Spiegel niet aanwezig/beschadigd/ondeugdelijk bev. |
Aandachtspunt 2 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 48-BFD-6 | Ja |
Omschrijving Door trillingen van een kabelbeugel aan de motor op het contactpunt van de plus- en massakabel kan tussen de motor en versnellingsbak schade aan de isolatie optreden. Mogelijk gevolg Kortsluiting en oververhitting van elektrische componenten met mogelijk brand tot gevolg. Tijdens het rijden kan de aandrijving en/of het boordnet uitvallen. Vanuit stilstand zou het voertuig bij een niet aangetrokken handrem in beweging kunnen komen. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een kabelbinder verwijderen, een extra steun voor fixatie van de massaleiding inbouwen en de ligging van de elektrische kabelboom controleren en zo nodig corrigeren. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 41.117 |
Omschrijving Als gevolg van een te strakke ligging van de kabelboom kan door trillingen en vibraties een breuk van de kabelschoen van de massaleiding bij de bevestigingsbouten van de motor ontstaan. Mogelijk gevolg Bij onderbreking kan het voertuig spanningsloos worden. Als gevolg hiervan kan de motor, het instrumentenpaneel, de verlichting en waarschuwingsverlichting uitvallen. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Bij het voertuig zal de ligging van de kabelboom worden gecorrigeerd en de aanwezige kabelschoen door een pijpkabelschoen worden vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 13.818 |
Omschrijving De achteras(sen) zijn mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan er scheurvorming in de achteras(sen) ontstaan. Een gescheurde as kan herkenbaar zijn door olielekkage. Mogelijk gevolg De achteras kan breken. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het aslichaam controleren en indien nodig de as vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 10.033 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 5600 tot 12000 mm |
Voertuig breedte | 2300 tot 2550 mm |
Voertuig hoogte | 2400 tot 4000 mm |
Wielbasis | 6260 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 6775 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 11990 kg |
Maximale laadvermogen | 5215 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 1 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 155 kW / 211 PK bij 2.200 rpm |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | 90 km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 15-04-2021 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 12-09-2014 |
Eerste afgifte in Nederland | 12-09-2014 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 1 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | JJJXFXAS100GA |
Motorcode | OM934LA.6-2 |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | JF/DC KST02 |
Variant | 3PACM1J11AXT1VX |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | r. balk by vooras |
Voertuigcategorie | N2 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 6 |
Geluid rijdend | 80 dB(A) |
Geluid stationair | 91 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Maximale verhouding biobrandstof | 7.00% |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €144 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide JUNGE FAHRZEUGBAU rapport met daarin extra: