Merk | JUMBO |
Type | DO 270 V1 |
Kleur | |
Bouwjaar | 22-05-2001 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 20-09-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Actieradius | - km |
NEDC elektrisch verbruik | - Wh/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken OG-43-PZ | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 20-09-2025 |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 3 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 4 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 5 Roestschade onderdeel veersysteem |
Aandachtspunt 6 Veerbevestiging ondeugdelijk |
Aandachtspunt 7 Gasveerbevestiging ondeugdelijk |
Aandachtspunt 8 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Aandachtspunt 9 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 10 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
Aandachtspunt 11 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
Aandachtspunt 12 Slag remcilinder is beperkt door enig deel |
Aandachtspunt 13 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 14 Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet) |
Aandachtspunt 15 Kentekenplaatverlichting straalt licht naar achter |
Aandachtspunt 1 Veerbevestiging ondeugdelijk |
Aandachtspunt 2 Afstelling remkrachtregelaar wijkt af |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 4 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging |
Aandachtspunt 5 Retroreflector vertoont gebrek |
Aandachtspunt 1 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Aandachtspunt 2 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast |
Aandachtspunt 4 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 5 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 6 Koppelingspen te veel gesleten |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 5 Richtingaanwijzers niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
Aandachtspunt 6 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Hoofdbalk gescheurd |
Aandachtspunt 3 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 5 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
Aandachtspunt 6 Remkrachtregelaar werkt niet |
Aandachtspunt 7 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
Aandachtspunt 8 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 9 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 Mistlicht lichtoppervlak >25% afgenomen |
Aandachtspunt 1 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 2 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 3 Veerbevestiging ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Stadslicht niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 6 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 4 Veerbevestiging ondeugdelijk |
Aandachtspunt 5 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Aandachtspunt 6 Rem- of parkeerremkabel / buitenkabel ondeugdelijk |
Aandachtspunt 7 Remcilinder vertoont te veel corrosie |
Aandachtspunt 8 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 10 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 11 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 3 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 5 Band beschadigd |
Aandachtspunt 6 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 7 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 8 Stootbalk ondeugdelijk |
Aandachtspunt 9 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 11 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 12 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. |
Aandachtspunt 2 Werking bedrijfsrem onvoldoende |
Aandachtspunt 3 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken OG-43-PZ | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 9730 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 39500 kg |
Maximale laadvermogen | 29770 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 11 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 20-09-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 22-05-2001 |
Eerste afgifte in Nederland | 22-05-2001 |
Laatste tenaamstelling | 30-04-2003 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 11 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | DO 270 V1 |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 075 cm v. achteras |
Voertuigcategorie | O4 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | - |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze JUMBO jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €78 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €128 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide JUMBO rapport met daarin extra: