Merk | JEEP |
Type | GRAND CHEROKEE 4.7I V8 AUT. HIGH ROOF |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 31-03-2004 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 164 kW / 223 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 10-06-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 164 kW / 223 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4701cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 04-JKF-8 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 10-06-2023 |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Gordel beschadigd |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Bestuurderszitplaats of -rugleuning ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Aandachtspunt 5 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 2 Bandenspanning op 1 as niet gelijk |
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling |
Aandachtspunt 3 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 4 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 5 Spiegelglas beschadigd of verweerd |
Aandachtspunt 6 Gordel beschadigd |
Aandachtspunt 7 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Stofhoes van de aandrijfas dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Trommel-/schijfrem draait niet/onvoldoende vrij |
Aandachtspunt 4 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Aandachtspunt 5 Veiligheidsgordel ontbreekt/ondeug. bev./beschadigd |
Aandachtspunt 6 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 04-JKF-8 | Ja |
Omschrijving Een component in de airbagregeleenheid kan mogelijk defect raken. Indien het onderdeel defect raakt zal de airbagregeleenheid niet juist functioneren. Mogelijk gevolg Een spontane activering van de airbag(s) en/of gordelspanner(s). Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd om een afspraak te maken met de merkdealer. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 111.644 |
Omschrijving In de airbag- en gordelspannerregelmodule kan een storing optreden. Mogelijk gevolg Indien het defect optreedt kunnen de airbags en de gordelspanners spontaan geactiveerd worden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de regelmodule vervangen. Voor erkende Chrysler / Dodge / Ram dealers zie: AGT Europe Automotive Import SA: www.agtauto.com/find-a-dealer/ of: Auto Export Corporation: www.aeceurope.com/haendler of: Klintberg & Way AB: www.kwauto.com/dealer |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 927.257 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1510 mm |
Spoorbreedte achter | 1510 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1950 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2495 kg |
Maximale laadvermogen | 545 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 3360 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 18 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 5,7 liter |
Verversinterval motorolie | 12000 km / 6 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 12,3 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 84000 km / 36 maanden |
Vermogen | 164 kW / 223 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 10-06-2023 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 31-03-2004 |
Eerste afgifte in Nederland | 31-03-2004 |
Laatste tenaamstelling | 10-06-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 18 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €371 | €1.484 |
Friesland | €362 | €1.448 |
Drenthe | €366 | €1.464 |
Overijssel | €351 | €1.404 |
Flevoland | €352 | €1.408 |
Gelderland | €375 | €1.500 |
Utrecht | €351 | €1.404 |
Noord-Holland | €344 | €1.376 |
Zuid-Holland | €376 | €1.504 |
Zeeland | €354 | €1.416 |
Noord-Brabant | €352 | €1.408 |
Limburg | €352 | €1.408 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 15.778 |
Handelsbenaming | GRAND CHEROKEE 4.7I V8 AUT. HIGH ROOF |
Variant | |
Carrosserie | MPV |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €115 |
Brandstof | €105 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €270 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide JEEP rapport met daarin extra: