| Merk | H.T.F. |
| Type | HZCT 22 |
| Kleur | |
| Bouwjaar | 25-03-1999 |
| Nieuwprijs | Onbekend |
| Brandstof | - |
| Vermogen | - kW / 0 PK |
| 0-100km/h | - |
| Topsnelheid | - km/h |
| Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Importauto | Nee |
| APK tot | 15-04-2024 |
![]() |
Schadeverleden |
![]() |
Eigenaren geschiedenis |
![]() |
Dagwaarde + geschiedenis |
| Vermogen | - kW / 0 PK |
| Koppel | - Nm |
| Actieradius | - km |
| NEDC elektrisch verbruik | - Wh/km |
| Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
| WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
| Resultaten voor kenteken OF-22-XV | Geen WOK status |
| datum | 4e kwartaal 2016 |
| schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
| km-stand | 40.000 - 50.000km |
| schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
| datum | 1e kwartaal 2017 |
| schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
| km-stand | 60.000 - 70.000km |
| schadepositie | middenachter |
| Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 15-04-2024 |
| Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
| Aandachtspunt 2 Roestschade hulpbalk |
| Aandachtspunt 3 Accu aanhangwagen ondeugdelijk bevestigd |
| Aandachtspunt 4 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
| Aandachtspunt 5 (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
| Aandachtspunt 6 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
| Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
| Aandachtspunt 2 Roestschade hulpbalk |
| Aandachtspunt 3 Accu aanhangwagen ondeugdelijk bevestigd |
| Aandachtspunt 4 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
| Aandachtspunt 5 (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
| Aandachtspunt 1 (Zij-)markeringslichten ontbreken |
| Aandachtspunt 1 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
| Aandachtspunt 2 Luchtlekkage reminrichting |
| Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
| Aandachtspunt 4 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
| Aandachtspunt 5 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
| Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
| Aandachtspunt 2 Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
| Aandachtspunt 3 (Zij-)markeringslichten ontbreken |
| Aandachtspunt 4 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
| Aandachtspunt 1 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
| Aandachtspunt 2 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
| Aandachtspunt 3 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
| Aandachtspunt 1 Onderdeel gasveersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
| Aandachtspunt 2 Schokdemper werkt niet (goed) |
| Aandachtspunt 3 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
| Aandachtspunt 4 Draaikransdelen ingesleten / te veel speling |
| Aandachtspunt 5 Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
| Aandachtspunt 6 (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
| Aandachtspunt 7 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
| Aandachtspunt 1 Accu aanhangwagen ondeugdelijk bevestigd |
| Aandachtspunt 2 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
| Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
| Aandachtspunt 2 Schotel-/opleggerkoppeling niet volgens voorschrift |
| Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
| Terugroepactie voor kenteken OF-22-XV | Nee |
| Politie | niet gestolen |
| VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
| RDW | niet gestolen |
| Voertuig lengte | - |
| Voertuig breedte | - |
| Voertuig hoogte | - |
| Wielbasis | 6.350 mm |
| Spoorbreedte voor | 0 mm |
| Spoorbreedte achter | - |
| Massa rijklaar | - |
| Massa ledig voertuig | 6720 kg |
| Toegestane max. massa voertuig | 22000 kg |
| Maximale laadvermogen | 15280 kg |
| Maximale dakbelasting | - |
| Aanhanger ongeremd | kg |
| Aanhanger geremd | kg |
| Maximale kogeldruk | - |
| Laadruimte inhoud | - |
| Totaal bekeken | 11 |
| Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
| Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
| Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
| Onderhoudsbeurten | - |
| Algemene garantie | - |
| Carrosserie garantie | - |
| Vermogen | - kW / 0 PK |
| Koppel | - Nm |
| Topsnelheid | - km/h |
| 0-100km/h | - |
| Vervaldatum APK | 15-04-2024 |
| Importauto | Nee |
| Eerste toelating op de wereld | 25-03-1999 |
| Eerste afgifte in Nederland | 25-03-1999 |
| Laatste tenaamstelling | 29-10-2024 |
| Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
| Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 11 |
![]() |
Schadeverleden |
![]() |
Eigenaren geschiedenis |
![]() |
Dagwaarde + geschiedenis |
| Uitvoering | |
| BPM bedrag | - |
| Handelsbenaming | HZCT 22 |
| Variant | |
| Carrosserie | gesloten opbouw |
| Plaats chassisnummer | tegen r. balk 070 cm v. achteras |
| Voertuigcategorie | O4 |
| Boring x slag | - |
| Compressieverhouding | - |
| Eurolabel | - |
| Geluid rijdend | 0 dB(A) |
| Geluid stationair | 0 dB(A) |
| Kleppenbediening | - |
| Tankinhoud | - |
| Wegenbelasting | €0 |
| Brandstof | €78 |
| Onderhoud | €20 |
| Banden | €10 |
| Verzekering v.a. | €20 |
| Totaal | €128 |
|
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
|
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
| Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
| Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide H.T.F. rapport met daarin extra:
APK goedgekeurd na reparatie op: 13-04-2023 om 14:22
APK afgekeurd op: 27-03-2023 om 17:09
APK gekeurd op: 15-04-2016 om 15:35