Merk | GINAF |
Type | C 3128 N |
Kleur | |
Bouwjaar | 06-06-2012 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 220 kW / 300 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 22-07-2022 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 220 kW / 300 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 5880cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BZ-XX-93 | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Dragende delen ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 5 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 6 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 7 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
Aandachtspunt 8 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 9 Scherpe delen aan buitenzijde |
Aandachtspunt 10 Richtingaanwijzers en glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 11 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 12 Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 13 Voertuig is voorzien van niet toegestane knipperende lichten |
Aandachtspunt 14 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Dragende delen ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 5 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 6 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 7 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
Aandachtspunt 8 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 9 Scherpe delen aan buitenzijde |
Aandachtspunt 10 Richtingaanwijzers en glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 11 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 12 Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 13 Voertuig is voorzien van niet toegestane knipperende lichten |
Aandachtspunt 14 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 15 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 2 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 3 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 4 Mistlicht afgeschermd |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 6 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Geldigheidsduur tachograaf verstreken |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 4 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 5 Richtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 8 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BZ-XX-93 | Nee |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 5.270 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 18300 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 28000 kg |
Maximale laadvermogen | 9700 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 38 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 220 kW / 300 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 22-07-2022 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 06-06-2012 |
Eerste afgifte in Nederland | 11-06-2012 |
Laatste tenaamstelling | 09-05-2022 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 38 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | C 3128 N |
Variant | |
Carrosserie | vuilniswagen |
Plaats chassisnummer | r. balk v. vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze GINAF jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €87 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €137 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide GINAF rapport met daarin extra: