Merk | GINAF |
Type | X 4446 TS |
Kleur | |
Bouwjaar | 30-11-2009 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 300 kW / 409 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 07-03-2024 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 300 kW / 409 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12902cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BX-GT-69 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 07-03-2024 |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 3 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 4 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Hydraulisch besturingssysteem lekt |
Aandachtspunt 4 Kunststof remleiding geknikt |
Aandachtspunt 5 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 6 Scherpe delen aan buitenzijde |
Aandachtspunt 7 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 8 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 9 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 10 Lichtbeeld dimlicht onjuist |
Aandachtspunt 11 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 12 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 13 Camera-monitorsysteem werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 14 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 15 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 16 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 17 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 18 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 4 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 6 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Onderdeel stuurbekrachtiger ernstige lekkage |
Aandachtspunt 5 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 6 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 7 Lichtbeeld dimlicht onjuist |
Aandachtspunt 8 Mistlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 9 Mistlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 10 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 11 Kentekenplaatverlichting glas gerepareerd, bewerkt of verwij |
Aandachtspunt 12 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 13 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 14 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Onderdeel stuurinrichting niet geborgd |
Aandachtspunt 5 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 6 Onderdeel stuurbekrachtiger ernstige lekkage |
Aandachtspunt 7 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 8 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 9 Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
Aandachtspunt 10 Scherpe delen aan buitenzijde |
Aandachtspunt 11 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 12 (Zij-)markeringslicht niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 13 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 14 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 15 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 16 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 17 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 18 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Wiel of velg ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 5 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 6 Scherpe delen aan buitenzijde |
Aandachtspunt 7 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 9 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Aandachtspunt 10 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 11 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 12 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 13 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Wiel of velg ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Band beschadigd |
Aandachtspunt 5 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 6 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 7 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
Aandachtspunt 8 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 9 Scherpe delen aan buitenzijde |
Aandachtspunt 10 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 11 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 12 Retroreflector vertoont gebrek |
Aandachtspunt 13 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 14 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 15 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BX-GT-69 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 6.810 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 18565 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 46000 kg |
Maximale laadvermogen | 27435 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 19 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 300 kW / 409 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 07-03-2024 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 30-11-2009 |
Eerste afgifte in Nederland | 30-11-2009 |
Laatste tenaamstelling | 15-02-2024 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 19 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | X 4446 TS |
Variant | |
Carrosserie | kipper |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk tussen 1e veerh. en vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze GINAF jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €144 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide GINAF rapport met daarin extra: