Merk | GINAF |
Type | M 4243 TS |
Kleur | |
Bouwjaar | 16-11-1998 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 280 kW / 381 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 16-12-2020 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 280 kW / 381 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | - cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BG-VL-25 | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
Aandachtspunt 3 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
Aandachtspunt 4 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 5 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 7 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
Aandachtspunt 5 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 6 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 7 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 4 Stofhoezen remcilinders ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 5 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 6 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 8 Remlichten (alle) werken niet |
Aandachtspunt 9 Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 11 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Veerstrop as zit los |
Aandachtspunt 4 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 5 Stofhoezen remcilinders ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 6 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 7 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 8 Remlichten (alle) werken niet |
Aandachtspunt 9 Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 11 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 4 Verbinding stuurinrichting teveel speling |
Aandachtspunt 5 Werking bedrijfsrem onvoldoende |
Aandachtspunt 6 Onderdeel reminrichting vertoont lekkage |
Aandachtspunt 7 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 8 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BG-VL-25 | Nee |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 5.900 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 16880 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 43000 kg |
Maximale laadvermogen | 26120 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 15 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 280 kW / 381 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 16-12-2020 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 16-11-1998 |
Eerste afgifte in Nederland | 16-11-1998 |
Laatste tenaamstelling | 21-12-2020 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 15 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | M 4243 TS |
Variant | |
Carrosserie | speciale groep |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk tussen 1e veerh. en vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 2 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €88 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €138 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide GINAF rapport met daarin extra: