Merk | FLOOR |
Type | FLMA-16 |
Kleur | |
Bouwjaar | 18-07-2002 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 10-11-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | - |
Cilinderinhoud | - cc |
Verbruik stad | 0 l/100km |
Verbruik snelweg | 0 l/100km |
Verbruik gecombineerd | 0 l/100km |
CO2 uitstoot | - g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken WG-BJ-49 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 10-11-2023 |
Aandachtspunt 1 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 4 (Zij-)markeringslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
Aandachtspunt 5 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 6 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Accu aanhangwagen ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 5 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 7 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 2 Wielafscherming ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 4 Roestschade trekdriehoek/trekboom/profielen |
Aandachtspunt 5 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Roestschade onderdeel gasveersysteem |
Aandachtspunt 4 Rem- of parkeerremkabel gebroken |
Aandachtspunt 5 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 6 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 4 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 7 Trekoog te veel gesleten |
Aandachtspunt 1 Stofhoezen remcilinders niet aanwezig |
Aandachtspunt 2 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
Aandachtspunt 3 Stootbalk naar achteren omgebogen |
Aandachtspunt 4 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 1 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. |
Aandachtspunt 4 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 5 Kleur verplicht licht niet volgens voorschrift |
Aandachtspunt 6 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 7 Niet toegestaan knipperend licht aanwezig |
Aandachtspunt 8 Niet toegestaan licht aanwezig |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken WG-BJ-49 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 7680 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 16000 kg |
Maximale laadvermogen | 8320 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 9 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 10-11-2023 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 18-07-2002 |
Eerste afgifte in Nederland | 18-07-2002 |
Laatste tenaamstelling | 12-01-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 9 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | FLMA-16 |
Variant | |
Carrosserie | geconditioneerd voertuig |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. voorste achteras |
Voertuigcategorie | O4 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | - |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €78 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €128 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide FLOOR rapport met daarin extra: