20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

NISSAN NOTE

Dit voertuig had destijds een nieuwprijs vanaf €0,- en is een origineel Nederlandse auto.

De auto kan van 0-100km/h in - seconden en heeft een topsnelheid van 172 km/h en een maximum vermogen van 89 PK.

Algemene informatie

Merk NISSAN
Type NISSAN NOTE
Kleur WIT
Bouwjaar 07-08-2008
Nieuwprijs Onbekend
Brandstof Benzine
Vermogen 65 kW / 89 PK bij 5200 rpm
0-100km/h -
Topsnelheid 172 km/h
Aantal eigenaren (uitgebreid rapport)
Importauto Nee
APK tot 07-08-2019

Premium rapport

Schadeverleden
KM stand controle
Eigenaren geschiedenis
Waarde rapport + geschiedenis
Bekijk premium rapport

Motor en milieu

Vermogen 65 kW / 89 PK
Koppel 128 Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1386cc
Verbruik stad 7.9 l/100km (1:12.7km)
Verbruik snelweg 5.3 l/100km (1:18.9km)
CO2 uitstoot 150 g/km
Zuinigheidslabel C
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

WOK controle

Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc.
WOK status
20-GPL-9
 Geen WOK

Schadehistorie (voorbeeld)

Schade 1
datum 4e kwartaal 2016
schadebedrag €3.000 - €4.000
km-stand 40.000 - 50.000km
schadepositie rechtsvoor & rechtsachter
Schade 2
datum 1e kwartaal 2017
schadebedrag €1.500 - €2.000
km-stand 60.000 - 70.000km
schadepositie middenachter

Bekijk schaderapport
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

APK resultaten

Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters.

Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op.

De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld:
Resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 07-08-2008 tot 13-11-2018 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK.
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is van de betreffende auto.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 20-GPL-9
 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten.

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
638.265
Terugroepactie 2
Omschrijving
De mogelijkheid is aanwezig dat het onderste lager in het stuurhuis niet is gemonteerd.

Mogelijk gevolg
Als het lager ontbreekt dan wordt het bovenste lager overbelast. Daarbij kan de besturing uitvallen en kan de bestuurder de controle over het voertuig verliezen.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal het stuurhuis controleren. Als het nodig is, dan wordt het stuurhuis vervangen.
Uitslag terugroepactie 2
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
25.119
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      
Terugroepactie 3
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan.

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Uitslag terugroepactie 3
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
427.984
Terugroepactie 4
Omschrijving
De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart.

Mogelijk gevolg
Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor valt dan onverwacht uit.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de startdrukknop repareren.
Uitslag terugroepactie 4
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
48.935
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op diefstal.
Politie
 niet gestolen
Verzekeraar
 niet gestolen
RDW
 niet gestolen

Alarmsysteem

Startonderbreker (voorheen klasse 1)
Bestaande uit een systeem met twee automatisch inschakelende blokkeringen, welke beide zorgen dat het voertuig zich niet op eigen kracht kan verplaatsen: - minimaal twee blokkeringen

Alarmsysteem (voorheen klasse 2)
Bestaande uit een goedgekeurde startonderbreker, dubbele detectie en alarmering: - startonderbreker conform klasse Startonderbreker - omtrekdetectie - ruimtelijke detectie - akoestische signalering door middel van een gecodeerde noodstroomsirene - optische signalering

Alarmsysteem met hellingshoekdetectie (voorheen klasse 3)
Bestaande uit een goedgekeurde startonderbreker, driedubbele detectie en alarmering: - startonderbreker conform klasse Startonderbreker - omtrekdetectie - ruimtelijke detectie - hellingshoekdetectie - akoestische signalering door middel van een gecodeerde noodstroomsirene - optische signalering

Voertuigvolgsysteem (voorheen klasse 4/5)
Bestaande uit een VbV/SCM goedgekeurd voertuigvolgsysteem met jamming detectie welke automatisch de blokkeerconditie inschakelt en als basis een VbV/SCM goedgekeurde startonderbreker (klasse Startonderbreker): - Dat automatisch de positie van het voertuig kan bepalen en kan doorgeven aan de ontvangstomgeving.
KIWA SCM certificaat geregistreerd op kenteken 20-GPL-9
Nee
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte -
Voertuig hoogte -
Wielbasis -
Spoorbreedte voor 1470 mm
Spoorbreedte achter 1460 mm
Massa rijklaar 1167 KG
Massa ledig voertuig 1067 KG
Toegestane max. massa voertuig 1546 KG
Maximale laadvermogen 479 KG
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 510 KG
Aanhanger geremd 945 KG
Laadruimte inhoud -
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Eigenarenhistorie

Bekijk eigenarenrapport
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Service & garantie

Onderhoudsbeurten -
Algemene garantie -
Carrosserie garantie -

Prestaties

Vermogen 65 kW / 89 PK bij 5200 rpm
Koppel 128 Nm bij 3200 rpm
Topsnelheid 172 km/h
0-100km/h -

APK en historie

Vervaldatum APK 07-08-2019
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 07-08-2008
Eerste afgifte in Nederland 07-08-2008
Laatste tenaamstelling 07-08-2008
Aantal tenaamstellingen (uitgebreid rapport)
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Premium rapport

Schadeverleden
KM stand controle
Eigenaren geschiedenis
Waarde rapport + geschiedenis
Bekijk premium rapport

Wegenbelasting

provincie per kwartaal per jaar
Groningen €128 €512
Friesland €116 €464
Drenthe €129 €516
Overijssel €122 €488
Flevoland €122 €488
Gelderland €128 €512
Utrecht €118 €472
Noord-Holland €115 €460
Zuid-Holland €128 €512
Zeeland €124 €496
Noord-Brabant €120 €480
Limburg €121 €484
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Overige informatie

Uitvoering A01
BPM bedrag € 3.873
Handelsbenaming NISSAN NOTE
Variant A
Carrosserie MPV
Plaats chassisnummer r. tegen schutbord onder motorkap
Voertuigcategorie M1
Boring x slag -
Compressieverhouding -
Eurolabel Euro 4
Geluid rijdend 0 dB(A)
Geluid stationair 76 dB(A)
Kleppenbediening -
Tankinhoud 46l
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Tellerrapport (voorbeeld)

KM standen worden gecontroleerd bij de RDW
Registratie 1 **/**/2018
km stand ******
Registratie 2 **/**/2018
km stand ******
Registratie 3 **/**/2017
km stand ******
Registratie 4 **/**/2017
km stand ******
Bekijk tellerrapport
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Autowaarde

Bekijk waarderapport
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Indicatie maandelijkse kosten

Wegenbelasting €38
Brandstof €80
Onderhoud €20
Banden €10
Verzekering v.a. €20
Totaal €168
Berekening op basis van:
Provincie: Noord-Holland | 10.000 km/jaar | 5 schadevrije jaren | leeftijd 30 jaar
20-GPL-9rapportdatum: 13-11-2018      

Financieel

Verkoop je huidige voertuig
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig?
De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl

- Het grootste verkoopplatform van NL
- Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties

Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier.