80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

TOYOTA AURIS

Dit voertuig had destijds een nieuwprijs vanaf €23.490,- en is een origineel Nederlandse auto.

De auto kan van 0-100km/h in 11,4 seconden en heeft een topsnelheid van 180 km/h en een maximum vermogen van 0 PK.

Algemene informatie

Merk TOYOTA
Type TOYOTA AURIS
Kleur ZWART
Bouwjaar 07-10-2010
Nieuwprijs € 23.490
Brandstof Elektriciteit / Benzine
Vermogen 0 kW / 0 PK bij 207 Nm
0-100km/h 11,4 seconden
Topsnelheid 180 km/h
Transmissie traploze automaat
Aantal eigenaren (uitgebreid rapport)
Importauto Nee
APK tot 16-01-2021

Uitgebreid TOYOTA rapport

Schadeverleden
KM stand controle
Eigenaren geschiedenis
Waarde rapport + geschiedenis
Bekijk uitgebreid rapportnu 50% korting

Motor en milieu

Vermogen 0 kW / 0 PK bij 207 Nm
Koppel 142 Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1798cc
Verbruik stad - l/100km
Verbruik snelweg - l/100km
CO2 uitstoot g/km
Zuinigheidslabel A
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

WOK controle

Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc.
WOK status
80-NHK-4
 Geen WOK

Schadehistorie (voorbeeld)

Schade 1
datum 4e kwartaal 2016
schadebedrag €3.000 - €4.000
km-stand 40.000 - 50.000km
schadepositie rechtsvoor & rechtsachter
Schade 2
datum 1e kwartaal 2017
schadebedrag €1.500 - €2.000
km-stand 60.000 - 70.000km
schadepositie middenachter

Bekijk schaderapportnu 50% korting
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

APK resultaten

Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters.

Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op.

De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld:
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 16-01-2021
APK goedgekeurd op: 06-01-2020
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 16-01-2019
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 10-07-2018
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is van de betreffende auto.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 80-NHK-4
 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op warmteontwikkeling.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagontsteker vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
3.552.427
Terugroepactie 2
Omschrijving
Door een softwarefout kan het voorkomen dat het hybridesysteem zich uitschakelt in plaats van in ' noodloop' terecht te komen.

Mogelijk gevolg
Wanneer het Hybridesysteem zich uitschakelt kan dit, tijdens het rijden, resulteren in vermogensverlies.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de powermanagementcomputer voorzien van nieuwe software.
Uitslag terugroepactie 2
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
297.317
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      
Terugroepactie 3
Omschrijving
Spanningswisselingen in de inverter van het hybridesysteem kunnen ervoor zorgen, dat een onderdeel in deze inverter, IGBT genoemd, defect kan raken.

Mogelijk gevolg
Het in noodloop raken van het hybridesysteem, met als gevolg een reductie van het vermogen, en verminderde prestaties van het voertuig. De bestuurder wordt gewaarschuwd middels waarschuwingslampjes op het dashboard. In het uiterste geval kan het vermogen wegvallen en het voertuig tot stilstand komen.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Er wordt dan aangepaste software geprogrammeerd.
Uitslag terugroepactie 3
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
159.996
Terugroepactie 4
Omschrijving
De kunststof behuizing van het brandstoftankkoolstoffilter is niet juist vormgegeven. Hierdoor kan een scheur ontstaan in de behuizing.

Mogelijk gevolg
Benzinedampen kunnen vrijkomen en er kan brandstoflekkage optreden bij een volle brandstoftank.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de koolstoffilterbehuizing vervangen.
Uitslag terugroepactie 4
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
712.607
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      
Terugroepactie 5
Omschrijving
In de hoofdschakelaar van de elektrische raambediening die aan de binnenzijde van het bestuurdersrportier gemonteerd is, kan als gevolg van een slechte smering slijtage optreden.

Mogelijk gevolg
Als gevolg van slijtage en vocht kan er kortsluiting ontstaan. Hierdoor kan de hoofdschakelaar oververhit raken en smelten. Een smeulende schakelaar kan rookvorming veroorzaken en mogelijk leiden tot brand.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de raambedieningsschakelaar controleren. De schakelaar wordt voorzien van nieuw vet en indien nodig wordt de printplaat vervangen.
Uitslag terugroepactie 5
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
1.106.202
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op diefstal.
Politie
 niet gestolen
Verzekeraar
 niet gestolen
RDW
 niet gestolen

Alarmsysteem

Startonderbreker (voorheen klasse 1)
Bestaande uit een systeem met twee automatisch inschakelende blokkeringen, welke beide zorgen dat het voertuig zich niet op eigen kracht kan verplaatsen: - minimaal twee blokkeringen

Alarmsysteem (voorheen klasse 2)
Bestaande uit een goedgekeurde startonderbreker, dubbele detectie en alarmering: - startonderbreker conform klasse Startonderbreker - omtrekdetectie - ruimtelijke detectie - akoestische signalering door middel van een gecodeerde noodstroomsirene - optische signalering

Alarmsysteem met hellingshoekdetectie (voorheen klasse 3)
Bestaande uit een goedgekeurde startonderbreker, driedubbele detectie en alarmering: - startonderbreker conform klasse Startonderbreker - omtrekdetectie - ruimtelijke detectie - hellingshoekdetectie - akoestische signalering door middel van een gecodeerde noodstroomsirene - optische signalering

Voertuigvolgsysteem (voorheen klasse 4/5)
Bestaande uit een VbV/SCM goedgekeurd voertuigvolgsysteem met jamming detectie welke automatisch de blokkeerconditie inschakelt en als basis een VbV/SCM goedgekeurde startonderbreker (klasse Startonderbreker): - Dat automatisch de positie van het voertuig kan bepalen en kan doorgeven aan de ontvangstomgeving.
KIWA SCM certificaat geregistreerd op kenteken 80-NHK-4
Nee
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4245 mm
Voertuig breedte 1760 mm
Voertuig hoogte 1510 mm
Wielbasis 2600 mm
Spoorbreedte voor 1535 mm
Spoorbreedte achter 1535 mm
Massa rijklaar -
Massa ledig voertuig 1355 KG
Toegestane max. massa voertuig 1805 KG
Maximale laadvermogen - KG
Maximale dakbelasting 75 KG
Aanhanger ongeremd KG
Aanhanger geremd KG
Maximale kogeldruk - KG
Laadruimte inhoud 279-753 l

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter semi-onafh.
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Stabilisator voor ja
Stabilisator achter ja
Remmen voor gev. schijven, 273 mm
Remmen achter schijven, 270 mm
Draaicirkel 10,4 m
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Eigenarenhistorie

Eigenareninformatie Bekijk rapport
Aantal dagen in bezit van eigenaar Bekijk rapport
Bekijk eigenarenrapportnu 50% korting
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Service & garantie

Onderhoudsbeurten 15.000 km / 1 jaar
Algemene garantie 3 jaar, 100000 km
Carrosserie garantie 12 jaar

Vloeistoffen

Type motorolie 5W30
Inhoud motorolie 4,2 liter
Verversinterval motorolie 15000 km / 12 maanden

Prestaties

Vermogen 0 kW / 0 PK bij 207 Nm
Koppel 142 Nm
Topsnelheid 180 km/h
0-100km/h 11,4 s

APK en historie

Vervaldatum APK 16-01-2021
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 07-10-2010
Eerste afgifte in Nederland 07-10-2010
Laatste tenaamstelling 01-03-2019
Aantal tenaamstellingen (uitgebreid rapport)
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl 1
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Bandenmaten

Voorbanden 195/65R15
195
65
R15
Achterbanden 195/65R15
195
65
R15
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 195/65R15
Achterband 195/65R15

Het eerste getal (195) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (65) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch).
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Uitgebreid TOYOTA rapport

Schadeverleden
KM stand controle
Eigenaren geschiedenis
Waarde rapport + geschiedenis
Bekijk uitgebreid rapportnu 50% korting

Wegenbelasting

provincie per kwartaal per jaar
Groningen €202 €808
Friesland €184 €736
Drenthe €203 €812
Overijssel €192 €768
Flevoland €192 €768
Gelderland €200 €800
Utrecht €185 €740
Noord-Holland €181 €724
Zuid-Holland €202 €808
Zeeland €200 €800
Noord-Brabant €188 €752
Limburg €190 €760
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Overige informatie

Uitvoering ZWE150L-DHXNBW(2L)
Motorcode 2ZR-FXE
BPM bedrag -
Handelsbenaming TOYOTA AURIS
Variant ZWE150(H)
Carrosserie MPV
Plaats chassisnummer by bodemplaat r. voorzitting
Voertuigcategorie M1
Boring x slag 80,5 x 88,3 mm
Compressieverhouding 13,0 :1
Eurolabel Euro 5
Geluid rijdend dB(A)
Geluid stationair dB(A)
Kleppenbediening dohc
Tankinhoud 55 l
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Tellerrapport (voorbeeld)

KM standen worden gecontroleerd bij de RDW
Registratie 1 **/**/2018
km stand ******
Registratie 2 **/**/2018
km stand ******
Registratie 3 **/**/2017
km stand ******
Registratie 4 **/**/2017
km stand ******
Bekijk tellerrapportnu 50% korting

Tenaamstellingscode kwijt?

Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig. De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers.

Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl

Voorbeeld:
    -85224
Tenaamstellingscode opvragennu 50% korting
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Autowaarde

Bekijk waarderapportnu 50% korting
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Indicatie maandelijkse kosten

Wegenbelasting €60
Brandstof €51
Onderhoud €21
Banden €7
Verzekering v.a. €23
Totaal €162
Berekening op basis van:
Provincie: Noord-Holland | 10.000 km/jaar | 5 schadevrije jaren | leeftijd 30 jaar
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Financieel

Verkoop je huidige voertuig
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig?
De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl

- Het grootste verkoopplatform van NL
- Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties

Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier.
80-NHK-4rapportdatum: 19-01-2020      

Chassisnummer & meldcode

Chassisnummer / VIN bekijk rapport
Meldcode bekijk rapport
Bekijk VIN & meldcode