Merk | DAF |
Type | FTN CF 85 |
Kleur | |
Bouwjaar | 31-05-2010 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 340 kW / 463 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 25-04-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 340 kW / 463 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12902cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BX-PB-87 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 25-04-2025 |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 (Zij-)markeringslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
Aandachtspunt 4 Sluit- en borginrichting werkt niet goed |
Aandachtspunt 5 Claxon werkt niet goed |
Aandachtspunt 6 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Fout in bewegingsgegevens |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk |
Aandachtspunt 5 Achterlicht glas gerepareerd of bewerkt of verwijderd |
Aandachtspunt 6 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 7 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 4 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
Aandachtspunt 5 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
Aandachtspunt 3 Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
Aandachtspunt 4 Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk |
Aandachtspunt 5 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 6 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
Aandachtspunt 3 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
Aandachtspunt 5 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 6 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Onderdeel stuurbekrachtiger ernstige lekkage |
Aandachtspunt 3 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 5 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Werking veersysteem ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 3 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 5 Vangmuilkoppeling niet volgens voorschrift |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BX-PB-87 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 4.800 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 12880 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 28000 kg |
Maximale laadvermogen | 15120 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 24 |
Laatste 30 dagen bekeken | 3 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 340 kW / 463 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 25-04-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 31-05-2010 |
Eerste afgifte in Nederland | 31-05-2010 |
Laatste tenaamstelling | 14-01-2015 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 24 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | FTN CF 85 |
Variant | |
Carrosserie | afneembare bovenbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze DAF jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €144 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide DAF rapport met daarin extra: