Merk | DAF |
Type | AD85XC |
Kleur | |
Bouwjaar | 16-02-2006 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 280 kW / 381 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 18-03-2018 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 280 kW / 381 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12580cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BR-SP-99 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 18-03-2018 |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. |
Aandachtspunt 5 Verbinding stuurinrichting teveel speling |
Aandachtspunt 6 Drukluchtremkrachtreg. werkt niet/verkeerd afgest. |
Aandachtspunt 7 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 8 Stootbalk niet vlgs voorschrift/ontbreekt |
Aandachtspunt 9 Niet toegestaan licht aanwezig |
Aandachtspunt 10 Geluidssignaalinrichting |
Aandachtspunt 11 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Drukluchtremkrachtreg. werkt niet/verkeerd afgest. |
Aandachtspunt 5 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 6 Stootbalk niet vlgs voorschrift/ontbreekt |
Aandachtspunt 7 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 8 Niet toegestaan licht aanwezig |
Aandachtspunt 9 Geluidssignaalinrichting |
Aandachtspunt 10 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BR-SP-99 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 12429 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 37000 kg |
Maximale laadvermogen | 24571 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 6 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 280 kW / 381 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 18-03-2018 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 16-02-2006 |
Eerste afgifte in Nederland | 16-02-2006 |
Laatste tenaamstelling | 13-01-2018 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 6 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | AD85XC |
Variant | |
Carrosserie | afneembare bovenbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €93 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €143 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide DAF rapport met daarin extra: