Merk | CADILLAC |
Type | ATS |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 27-08-2013 |
Nieuwprijs | € 61.211 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 203 kW / 276 PK bij 5.500 rpm |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | 220 km/h |
Transmissie | 6 v., automaat |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 31-05-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 203 kW / 276 PK bij 5.500 rpm |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998cc |
Verbruik stad | 11.6 l/100km (1:8.6km) |
Verbruik snelweg | 6.3 l/100km (1:15.9km) |
Verbruik gecombineerd | 8.2 l/100km (1:12.2km) |
CO2 uitstoot | 191 g/km |
Zuinigheidslabel | E |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 2-KZZ-20 | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 1 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Emissiebestrijdingssysteem niet compleet |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 2-KZZ-20 |
Omschrijving Bij voertuigen van de modeljaren 2013 en 2014, en voorzien van een automatische versnellingsbak is de schakelkabel van de transmissie mogelijk niet goed op de schakelhendel en/of transmissiesteun bevestigd. Hierdoor kan de kabel losraken. Mogelijk gevolg Indien de kabel losraakt kan het voertuig niet meer in een andere versnelling geschakeld worden. Als de bestuurder de auto niet de in parkeerstand kan zetten en de auto verlaat zonder de parkeerrem aan te trekken, kan de auto mogelijk wegrollen en zonder voorafgaande waarschuwing een aanrijding veroorzaken. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de kabelverbinding inspecteren en indien nodig juist monteren. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 81.513 |
Omschrijving De spoelantennemodule voor het voeden van de achterruitverwarming is geproduceerd met slechte aansluitingen. Hierdoor kan in combinatie met veel in-en uitschakelen de, in de linker achterstijl gemonteerde, module te warm worden. Mogelijk gevolg Als er sprake is van dit probleem kan er in de linker achterstijl brand ontstaan. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een erkende merkdealer. De dealer zal de elektronische klimaatregelingsmodule herprogrammeren en daarbij de automatische functie aan en continu aan van de achterruitverwarming uitschakelen. De basisfuncties van de achterruitverwarming blijven behouden. De klant zal de functie nog steeds vanuit het interieur kunnen inschakelen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 120.670 |
Omschrijving Bij sommige voertuigen is de lasnaad van de hoeksteun, waarmee de voorstoel aan het voertuig verbonden is, van ��n of beide voorstoelen onvolledig. Mogelijk gevolg Als een hoeksteun met een onvolledige lasnaad blootstaat aan grote krachten kan de hoeksteun van de stoelrail loskomen. Hierdoor is de stoel niet meer optimaal verbonden met het voertuig. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een erkende Cadillac service partner. Deze zal de lasnaad van de hoeksteun inspecteren, en indien nodig de onderste stoelrail vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 151.739 |
Omschrijving De buitenste spankabels voor de gordelspanners van de beide voorste gordels worden na het aanspannen niet geblokkeerd in de aangespannen stand. Hierdoor kunnen de gordels onder het gewicht van de inzittende in uitgangspositie terugkeren. Mogelijk gevolg Indien het defect zich voordoet wordt de inzittende bij een frontale botsing en/of kantelen van het voertuig onvoldoende gefixeerd door de gordel. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een erkende merkdealer. Deze zal beide gordelspanners voorin te vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 53.299 |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | 4.644 mm |
Voertuig breedte | 1.805 mm |
Voertuig hoogte | 1.427 mm |
Wielbasis | 2.780 mm |
Spoorbreedte voor | 1630 mm |
Spoorbreedte achter | 1620 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1513 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2070 kg |
Maximale laadvermogen | 557 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 1136 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 51 |
Laatste 30 dagen bekeken | 3 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 4,7 liter |
Verversinterval motorolie | 15000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 7,6 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 250000 km / 60 maanden |
Vermogen | 203 kW / 276 PK bij 5.500 rpm |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | 220 km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 31-05-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 27-08-2013 |
Eerste afgifte in Nederland | 27-08-2013 |
Laatste tenaamstelling | 27-08-2013 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 51 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €262 | €1.048 |
Friesland | €259 | €1.036 |
Drenthe | €258 | €1.032 |
Overijssel | €248 | €992 |
Flevoland | €250 | €1.000 |
Gelderland | €268 | €1.072 |
Utrecht | €250 | €1.000 |
Noord-Holland | €243 | €972 |
Zuid-Holland | €268 | €1.072 |
Zeeland | €251 | €1.004 |
Noord-Brabant | €251 | €1.004 |
Limburg | €252 | €1.008 |
Uitvoering | BBABBBBCA |
Motorcode | LTG 2.0L |
BPM bedrag | € 13.173 |
Handelsbenaming | ATS |
Variant | BBBA |
Carrosserie | sedan |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk onder voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 69 dB(A) |
Geluid stationair | 76 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze CADILLAC jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Wegenbelasting | €81 |
Brandstof | €125 |
Onderhoud | €25 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €35 |
Totaal | €276 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide CADILLAC rapport met daarin extra: