Merk | MERCEDES-BENZ |
Type | G-KLASSE |
Kleur | ZWART |
Bouwjaar | 14-10-2014 |
Nieuwprijs | € 546.247 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 400 kW / 545 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Importauto | Ja |
APK tot | 27-07-2022 |
Schadeverleden | |
KM stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Bron | Gespot via de KentekenCheck app |
Gebruiker | Anoniem |
Datum | 06-08-2021 |
Foto's | 1 |
Vermogen | 400 kW / 545 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 5461cc |
Verbruik stad | 17.0 l/100km (1:5.9km) |
Verbruik snelweg | 12.0 l/100km (1:8.3km) |
Verbruik gecombineerd | 14.0 l/100km (1:7.1km) |
CO2 uitstoot | 334 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Geen aandachtspunten! In de periode van 14-10-2014 tot 26-05-2022 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK. |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is van de betreffende auto. |
Terugroepactie voor kenteken L-762-SR | Nee |
Schadeverleden | |
KM stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal. | |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1770 mm |
Spoorbreedte achter | 1770 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 3950 KG |
Toegestane max. massa voertuig | 4600 KG |
Maximale laadvermogen | 650 KG |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | KG |
Aanhanger geremd | KG |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 400 kW / 545 PK |
Koppel | |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Schadeverleden | |
KM stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vervaldatum APK | 27-07-2022 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 14-10-2014 |
Eerste afgifte in Nederland | - |
Laatste tenaamstelling | 29-07-2021 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €812 | €3.248 |
Friesland | €783 | €3.132 |
Drenthe | €802 | €3.208 |
Overijssel | €756 | €3.024 |
Flevoland | €764 | €3.056 |
Gelderland | €797 | €3.188 |
Utrecht | €746 | €2.984 |
Noord-Holland | €710 | €2.840 |
Zuid-Holland | €801 | €3.204 |
Zeeland | €765 | €3.060 |
Noord-Brabant | €754 | €3.016 |
Limburg | €753 | €3.012 |
Uitvoering | NZCCA400 |
BPM bedrag | € 78.159 |
Handelsbenaming | G-KLASSE |
Variant | CP7TM2 |
Carrosserie | truckstationwagen |
Plaats chassisnummer | r. vooras |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | |
Geluid rijdend | 76 dB(A) |
Geluid stationair | 93 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Schadeverleden | |
KM stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |